Takut Makan Shaklee Nanti Buah Pinggang Rosak


SHAKLEE ROSAKKAN BUAH PINGGANG?

Kadang ada yang takut nak makan suplemen Shaklee, katanya takut. Japgi rosak buah pinggang sebab makan suplemen banyak-banyak

Shaklee telah berada di pasaran dunia selama 50 tahun dan di pasaran Malaysia lebih 20 tahun. Shaklee bukan calang2 syarikat vitamin yang berjaya bertahan begitu lama di pasaran dunia. Malah perkataan vitamin asalnya adalah diambil dari multivitamin pertama dunia yang dicipta oleh pengasas shaklee suatu ketika dahulu.

Sebenarnya kenyataan suplemen Shaklee boleh rosakkan buah pinggang adalah TIDAK BENAR sama sekali. Kenapa??

Sebab shaklee adalah pilihan TERBAIK dan PALING SELAMAT (insyaAllah) untuk diambil sebagai suplimen harian. Ini disokong dan dibuktikan oleh kajian dari pihak ke-3, iaitu LANDMARK STUDY.



Bukan itu sahaja, ada yang menderita sakit buah pinggang tetapi telah beransur pulih malah ada yang sembuh. Pilihan di tangan kita. Kaji dulu sebelum bertindak ya. Jadilah pengguna yang bijak 😃

Contoh macam Kak Jun ni. Sakit buah pinggang. Bila mana makan produk Shaklee, alhamdulillah hasilnya sangat menakjubkan 😉


Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi twinpack 2 botol Vivix
Harga asal RM950

Harga promosi bulan ni
2 botol hanya RM684

2 botol Vivix boleh digunakan oleh anda suami isteri atau dihadiahkan kepada ibu ayah tercinta demi kesihatan mereka yang terbaik.

Nak beli terus di laman web Shaklee dengan kad kredit/debit anda? Klik gambar di bawah

 Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli

Nak sembang-sembang dulu tanya sebarang persoalan, boleh hubungi Umi di


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan