Vivix Untuk Fibroid


Semalam dapat call daripada seorang customer yang bertanyakan berkenaan VIVIX, sebab beliau mempunyai masalah fibroid yang kini lebih kurang saiz 8 cm.

Dalam 3 bulan lagi beliau akan ada check up, kalau saiz bertambah beliau terpaksa menjalani operation.

Hari nih setelah fikir masak masak beliau terus buat keputusan untuk mencuba Vivix sebagai ikhtiar. Mudah mudahan Allah berikan beliau kesembuhan sepenuhnya, inshaaAllah.

Sebelum nih Yana ada seorang customer yang sampai sekarang beliau masih setia consume VIVIX. Perut beliau kalau tak sentiasa rasa buncit, bisa bisa dan rasa tidak selesa sangat. Alhamdulillah, lepas beliau consume VIVIX beliau kini semakin sihat dan badan juga lebih segar.

Mudah mudahan dengan pengambilan VIVIX sebagai ikhtiar dapat membantu masalah mereka, inshaaAllah moga Allah berikan kesembuhan sepenuhnya. - Master Yana

Mengapa Vivix mampu mengecutkan fibroid? Kerana Vivix punya fungsi sebagai anti growth. Kerana itulah juga ibu hamil, ibu menyusu dan kanak-kanak berumur 12 tahun ke bawah tidak digalakkan mengambil Vivix. Begitu juga dengan pesakit kanser yang menjalani kimoterapi. Ini kerana Vivix dan kimoterapi akan menganggu satu sama lain.


Doktor juga sarankan Vivix, kerana manfaatnya yang 10x lebih kuat daripada resveratrol.

Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi twinpack 2 botol Vivix
Harga asal RM950

Harga promosi bulan ni
2 botol hanya RM684

2 botol Vivix boleh digunakan oleh anda suami isteri atau dihadiahkan kepada ibu ayah tercinta demi kesihatan mereka yang terbaik.

Nak beli terus di laman web Shaklee dengan kad kredit/debit anda? Klik gambar di bawah

 Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli

Nak sembang-sembang dulu tanya sebarang persoalan, boleh hubungi Umi di


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan