Perbezaan Produk Shaklee

Shaklee adalah jenama dipercayai di dalam industri suplemen tambahan. Selama lebih 100 tahun Shaklee telah menerajui masa, inovasi melalui sains dan telah mencipta suplemen mampu dimiliki yang paling tulen dari sumber semulajadi dan paling maju dari segi teknologi dan terbukti secara klinikal.

Tidak ada syarikat seumpamanya yang dapat menandingi pencapaian Shaklee dari segi inovasi saintifik dan terbitan kajian klinikal keatas produk yang dicipta dan dipasarkan.

Lebih 125 kertas kerja saintifik telah diterbitkan. Malahan lebih 100 artikel-artikel ini telah diterbitkan dalam peer-review scientific journal termasuk Journal of the American Medical Association, The New England Journal of Medicine dan beberapa jurnal lagi.



Setiap produk yang dihasilkan oleh Shaklee harus melalui 4 proses ini:

  1. Kajian santifik dan rasionalisasi (Scientific review and rationale)
  2. Penilaian daripada penyelidikan pihak ketiga terbaik dunia (Assessment of world-best third-party research)
  3. Kajian klinikal bebas di university-universiti terkemuka (Independent clinical studies at leading universities)
  4. Perbincangan dengan Lembaga Penasihat Saintifik yang terkenal (Consultation with our renowned Scientific Advisory Board)

Sebelum produk Shaklee memasuki pasaran, ia mesti lulus 5 ujian ini:

  1. Mengandungi bahan-bahan mentah daripada sumber yang sangat tulen dan semulajadi.
  2. Menyediakan dos yang tepat bagi setiap kandungan utama.
  3. Dicipta agar dos yang dijanjikan dapat diperolehi secara konsisten.
  4. Mempunyai prestasi melebihi piawaian farmaseutikal yang ditetapkan oleh industri.
  5. Melalui ujian sebelum dan selepas pembuatan melangkaui apa yang ditetapkan oleh industri.

Perbezaan Shaklee

  1. Lebih 350 ujian saringan bahan berbahaya dijalankan bagi setiap bahan botanikal baru.
  2. Lebih 100,000 ujian kualiti dijalankan setiap tahun.
  3. Lebih 250 ujian racun perosak dijalankan menjangkaui piawaian farmaseutikal yang digariskan oleh United States Pharmacopeia (USP).
  4. Lebih 125 terbitan saintifik bertulis dan dibentangkan.
  5. Pengguna Shaklee selama 20 tahun dikaji dalam Landmark Study dan didapati menunjukkan kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang tidak mengamalkan suplemen.
  6. Dikilangkan pada gred farmaseutikal.
  7. Tidak sesekali menjalankan ujian terhadap haiwan.

Perbezaan Shaklee yang tidak ada di syarikat lain.

Kajian Klinikal

Sejak 30 tahun lalu, penyelidikan saintifik telah menjadi telah menjadi sebahagian daripada strategi korporat Shaklee. Komitmen dalam menjalankan penyelidikan saintifik dan klinikal inilah yang telah membezakan Shaklee dengan pesaing dan telah melahirkan lebih daripada 125 laporan saintifik dan diterbitkan untuk jurnal saintifik bagi rujukan para saintis yang mengiktiraf produk Shaklee selamat digunakan dan berkesan.



Rata-rata syarikat mendakwa bahawa produk mereka berkesan, tetapi di Shaklee, ianya dibuktikan. Ianya semulajadi, berkesan dan proven.

Sejarah Kejayaan Shaklee

  1. Forrest C Shaklee membangunkan Vitalized Minerals, multivitamin pertama di dunia.
  2. Shaklee memperkenalkan Basic-H Concentrated Organic Cleaner, salah satu pencuci boleh dibiodegrasi dan tidak bertoksik yang pertama.
  3. Forrest C Shaklee mencipta Protein Segera iaitu salah satu rumusan pengasingan protein soya pertama di dunia.
  4. Shaklee memperkenalkan Vitamin C berasaskan tumbuhan yang pertama di dunia yang mempunyai sistem pembebasan terkawal yang mampu kekal selama 5 jam di dalam darah.
  5. 121 medal yang membuktikan meningkatkan prestasi atlet dan explorer.
  6. Dipilih oleh NASA pada tahun 1993 untuk membangunkan dan membekalkan minuman penghidratan semula AstroAde mengikut keperluan angkasawan yang digunakan sehingga ke hari ini.
  7. Pada tahun 2000, Shaklee menjadi syarikat pertama dunia yang memperolehi pensijilan Climate Neutral kerana mengimbangi sepenuhnya pembebasan CO2 di mana ia menghasilkan impak sifar bersih pada alam sekitar.
  8. Shaklee memperkenalkan satu daripada formula keimunan penggalak interferon pertama di dunia yang dinamakan NutriFeron.
  9. Kajian terbesar Landmark Study terhadap pengguna suplemen yang dijalankan dengan gabungan pengkaji daripada UC Berkeley School of Public Health menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang tidak mengambil suplemen ataupun mengambil suplemen jenama lain.

Inovasi Shaklee selama 100 tahun yang terhasil melalui komitmen Saintis Shaklee.
Fakta di atas membuktikan Shaklee bukan sekadar menjual produk kesihatan malahan memastikan setiap produk yang dipasarkan memberi manfaat kesihatan kepada penggunanya.



Kini anda tidak perlu ragu-ragu untuk menjadikan Produk Shaklee regimen kesihatan seharian anda. Shaklee dijamin SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Anda berminat nak dapatkan harga PROMO bulanan bagi produk Shaklee? Ada cara mudah untuk dapatkan harga PROMO

 cara mudah dapatkan harga ahli shaklee


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan