Promosi Shaklee September 2016


Promosi Shaklee September 2016 dah pun diumumkan. Ramai yang teruja sebab melibatkan produk-produk terlaris di kalangan pengedar dan pengguna Shaklee. Nak tau ke?

Promosi Shaklee September 2016

1) Sustained Release Vita-C Plus

Hot-seller Shaklee dengan 500mg vitamin C semulajadi dalam sebiji tablet. Sangat berbaloi untuk anda dapatkan Vitamin C Shaklee ini kerana :

✔ vitamin C SEMULAJADI (dan bukan vitamin sintetik) dan selamat
✔ diekstrak daripada jagung, jadi sesuai untuk semua termasuklah yang mempunyai gastrik.
✔ bersifat “sustained release“ di mana vitamin C dilepaskan sedikit demi sedikit ke dalam darah (sebanyak 100mg pada setiap satu jam, dan bukannya sekaligus) untuk bekalkan vitamin C secara berterusan dalam tempoh yang lebih lama.
✔ lengkap dengan co-factor (=> bioflavonoids) untuk bantu penyerapan oleh badan kita
✔ harga yang sangat mampu milik; sebotol Sustained Release Vita-C Plus berharga RM92.50 dan mengandungi 180 biji, cukup untuk ENAM bulan!
✔ semua orang (termasuk ibu hamil dan ibu menyusukan anak) perlukan vitamin C untuk kesihatan optimum, terutamanya untuk kesihatan dan kecantikan kulit, sistem pertahanan badan yang mantap, kesuburan lelaki dan wanita, melawan alahan dan juga kesihatan yang menyeluruh.

2) ESP (Energizing Soy Protein)

Satu lagi produk kegemaran ramai pengguna dan pengedar Shaklee untuk menyokong kesihatan menyeluruh dari hujung rambut ke hujug kaki, terutama yang inginkan suplemen untuk kulit yang sihat dan cantik, meningkatkan kesuburan suami isteri, menyokong kesihatan ibu-ibu yang berpantang dan juga menyusukan anak, membantu pengurusan berat badan, serta sihat luaran dan dalaman, sama ada lelaki ataupun wanita.

ESP membekalkan protein soya non-GMO yang dipelihara kualiti dan khasiatnya, lengkap dengan kesemua SEMBILAN ASID AMINO PERLU yang sangat penting untuk tubuh kita.
Ia rendah lemak, rendah kalori serta tanpa kolesterol. ESP juga membantu membekalkan tenaga yang berpanjangan dan memberikan rasa kenyang yang lebih lama (Glisemik Indeks => 39).




Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,

Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan