Betul Ke Gastrik Boleh Hilang Dengan ESP Shaklee?

Betul Ke Gastrik Boleh Hilang Dengan ESP Shaklee?
InsyaAllah boleh. Bagi yang ada gastrik, cubalah ikhtiar dengan ESP shaklee.

Ok kami cuba describe secara ringkas tentang gastrik dan macam mana ESP boleh bantu kurangkan sakit tersebut 😊😊

👉 Gastrik terjadi apabila selaput dalam perut mengalami keradangan @ bengkak disebabkan oleh stress, tindak balas bahan kimia daripada ubat dan makanan atau jangkitan bakteria.

" Apabila terlalu banyak asid dan lapisan pelindung mula terhakis, pesakit akan mula mendapat gastritis." - Dr Sukumar Nadesan, Pakar Bedah Am dan Gastro Intestinal.

JADI...

Bagaimana pula ESP Shaklee bantu pesakit gastrik?

👉 kacang soya terpilih dalam ESP bersifat alkali & mampu membantu MENEUTRALKAN lebihan asid hidrolik yang dirembeskan oleh kalenjar perut tadi.

👉 ESP juga mengandungi kandungan protein yang tinggi MEMBANTU SISTEM PENCERNAAN bekerja dengan baik kerana pencernaan kita mula bekerja apabila wujudnya unsur protein dalam perut.

👉 Nutrien dalam ESP bantu bina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat hakisan oleh asid hidrolik semasa proses pencernaan itu berlaku.



Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan atas talian (online).

 ESP Shaklee



Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,

Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan