Percuma Vitamin C dan Cinch Shake Mix : Sempena National Conference 2016 Shaklee


Shaklee akan menganjurkan seminar sehari iaitu National Conference 2016 bertempat di Pusat Konvensyen Sunway. Selain meraikan kejayaan semua business leaders, ada booth untuk check kesihatan dan boleh juga beli produk yang diinginkan.

Tapi untuk masuk memanglah anda perlu berdaftar dahulu sebagai ahli di samping mempunyai tiket konvensyen yang boleh dibeli secara online.

Produk Percuma Shaklee Sempena National Conference 2016 iaitu Vita-C Plus dan Cinch Chocolate Shake Mix

Sempena National Conference Shaklee pada Sabtu ini 28 Mei 2016, Shaklee bermurah hati untuk memberikan produk PERCUMA dengan pembelian mana-mana set di bawah:




1. Set Ramadhan Shaklee



Set Ramadhan Shaklee terdiri daripada

ESP
Mealshake
Performance Drink
Lecithin

Harga jualan set ini adalah RM450, tapi saya ada special rate untuk anda jadi bolehlah Whatsapp dengan saya cecepat ya.

Di samping special rate, Shaklee turut memberikan PERCUMA Vita C Sustained Release 1 botol yang bernilai RM98. Selain itu, paperbag #LiveAmazing juga akan menjadi milik anda secara PERCUMA.


2. Set Detox Shaklee


Set detox Shaklee terdiri daripada

Vivix
DTX Complex
Herblax
Alfalfa Complex
Peppermint Ginger Plus

Harga jualan set ini adalah RM874, sama juga, saya akan berikan anda special rate untuk ini.

Di samping special rate, Shaklee turut memberikan PERCUMA 1 tong Cinch Shake Chocolate yang bernilai RM183. Selain itu, paperbag #LiveAmazing juga akan menjadi milik anda secara PERCUMA.

3. Set Shape Up



Menjelang Hari Raya, tentu semua orang mahu nampak cantik dan langsing kan, jadi apa kata anda dapatkan set ini yang terdiri daripada:

Cinch Shake Chocolate x2
Cinch Shake Cafe Latte
Lecithin x2
ESP

Harga jualan set ini adalah RM820, sama juga, saya akan berikan anda special rate untuk ini. Di samping special rate, Shaklee turut memberikan PERCUMA 1 tong Cinch Shake Chocolate yang bernilai RM183. Selain itu, paperbag #LiveAmazing juga akan menjadi milik anda secara PERCUMA.

4. Vivix Twin Set



Produk berhantu Shaklee. Ramai peminat Vivix sebab ianya produk premium.

Harga jualan twin set Vivix adalah RM1006, sama juga, saya akan berikan anda special rate untuk ini.

Di samping special rate, Shaklee turut memberikan PERCUMA 1 botol Vita C Sustained Release bernilai rm98. Selain itu, paperbag #LiveAmazing juga akan menjadi milik anda secara PERCUMA.

Anda boleh mula untuk pre-order sekarang !

Bagaimana mahu order? Hubungi saya

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
Whatsapp: 019-4320059
Instagram : umi.ahliyasah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan