Rita Rudaini dan Erra Fazira pilih Collagen Powder Shaklee


Korang tahu tak, antara sumber kolagen terbaik ialah kolagen ikan laut dalam? Kerana ikan laut dalam mempunyai nilai protein yg tinggi dan jauh daripada pencemaran. Setakat ini sumber collagen yg terdapat pada ikan ialah sisik ikan atau kulit ikan yg mana kolagen ini adalah salah satu kandungan yg terdapat byk produk supplement kecantikkan.

Collagen kulit ikan merah adalah yg terbaik dan tahan lasak, kepaduan sel yg sangat tinggi serta tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan.


Kelebihannya ia berfungsi untuk mudah diserap kedalam tubuh kita. Ia sangat mudah dihadamkan dan membantu membentuk semula kolagen yg kian menyusut pada bahagian sendi, tulang kulit dan lain lain.Kajian menunjukkan pengambilan dalam masa yg lama turut membantu meredakan Osteoathritis, Osteoporosis dan arteriousclerosis.

Kajian klinikal awal juga menunjukkan pengambilan kolagen ikan pada sukatan yg betul selama 66 hari mampu memperbaiki penuaan kulit sebanyak 80%.

Umur Biologi vs Umur Tahun

Ada orang umur 25 tahun nampak macam 18 tahun.
Ada orang umur 25 tahun nampak macam 35 tahun.

Artis selalu nampak lebih muda dari usia sebenar mereka. Sebab mereka benar benar menjaga umur biologi, supaya sentiasa awet muda. Kecantikan kan aset mereka

P/s : Rita dan Erra adalah pengguna collagen shaklee tau! Macamana saya tahu? Sebab Erra beli collagen dari distributor group Masterpiece Circle, salah satu antara cabang group Shaklee Master upline saya, Master Iffah Anuar

Perbezaan Collagen Powder Shaklee dengan Jenama Lain???

Collagen Powder Shaklee adalah supplement kolagen yg unggul, mengandungi 4,000mg kolagen RSS (sisik ikan merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yg diekstrak dari sisik ikan merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular sekitar 1000 Dalton ( berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Selain daripada sisik ikan, Collagen Powder juga mengandungi ramuan lain



Tujuh ramuan utama yang terdapat didalam Collagen Powder Shaklee!!

1. Kolagen dari sisik ikan merah- sumber kolagen yg mempunyai kadar penyerapan yg tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.
2.Biji Camelia Japonica - Sebagai pelembap kulit yg unggul!!
3.Elastin dari kolagen Ikan - Menjadikan kulit tegang, anjal dan elastik!!!
4.Lactobacillus Acidophilus - Membina sistem usus yg sihat dan untuk penyerapan kolagen.
5.Vitamin C dan Vitamin B - Menggalakkan penghasilan kolagen dan membebaskan tenaga untuk menghasilkan kolagen dalam sel badan!!.
6. Ekstrak Kekerang - Membekalkan pelincir pada sendi.
7.Ekstrak Pfaffia - Menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin!!.

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan atas talian (online).

 Collagen Powder Shaklee



Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : umi.ahliyasah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan