Kombo Vitamin Cinta Untuk Masalah Rumah Tangga?


Vitamin E & Alfalfa SHAKLEE, Vitamin Cinta Bagi Suami Isteri Untuk Semarakkan Hubungan Cinta ANDA

Kami nak berkongsi sedikit tentang Vitamin yang mendapat permintaan paling tinggi dalam produk jualan iaitu vitamin E. Selain untuk kesihatan kulit, muka bertambah glowing selepas mengamalkan Vitamin E, Vitamin E juga baik bagi wanita lepas bersalin.

Vitamin E shaklee juga bertindak sebagai 'VITAMIN CINTA' bagi pasangan suami isteri. Selain daripada untuk pastikan kulit sentiasa cantik tanpa kesan parut, ia juga boleh dikatakan sebagai 'sex food' bagi pasangan suami isteri.

Peranan vitamin E kepada suami:
1. Lebih tenaga
2. Ereksi yang lebih lama
3. Lebih cepat terangsang
4. Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan Vitamin E untuk isteri:
1. Lebih tenaga
2. Ereksi yang lebih lama
3. Lebih cepat terangsang
4. Untuk menstabilkan hubungan seks/kewanitaan terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi

Vitamin E amat membantu wanita dalam menstabilkan hormonnya sekaligus meningkatkan citarasa seksualnya terutama bagi wanita selepas bersalin yang memang rata-rata hilang mood dengan suami.

Vitamin E merupakan antioksidan yang hebat dan membantu mengelakkan masalah berkaitan dengan kanser prostat, kanser payudara, kanser serviks dan ovari.

Jadikan hubungan anda dengan pasangan lebih meriah tanpa mengambil ubat-ubatan terlarang mahupun diragui yang boleh menjejaskan kesihatan diri dan pasangan...

Menurut kajian hasilnya akan dirasai dalam masa seminggu. Buat yang masih mencuba untuk menimang cahaya mata, Vitamin E juga membantu dalam meningkatkan kesuburan.

kredit gambar Siera Haiyi

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan atas talian (online).

 alfalfa small

 vitamin E



Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : umi.ahliyasah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan:

  1. saya ingatkan apalah maksud vitamin cinta hehe...rupa2nya vitamin shaklee ;)

    BalasPadam