Luka 17 Jahitan Sembuh & Parut Hilang Tak Sampai Sebulan!


Masa balik kakak kawen haritu, seriously nana langsung tak teringat yang Abah eksiden haritu sebab tak nampak langsung parutnya yang dekat bahagian dahi tu. Yang bahagian tepi dah kena lindung dengan rambut.

And then tiba tiba Abah cakap "Na, tengok ni parut abah dah makin hilang dah. Kawan-kawan abah dok tanya makan apa yang luka dengan parut cepat sembuh ni? Abah cakap la, makan VIVIX anak aku belikan"

Alhamdulillah Ya Allah 😂

Haritu nana risau sangat sebenarnya. Sebab Abah ada kencing manis. Risau yang luka abah akan lambat sembuh.

Rupanya kata Abah, luka abah sembuh tak sampai 2 minggu. Parut pulak dah makin pudar even tak sampai sebulan lagi sejak kejadian tu.

Syukur Ya Allah.

Sebab tu nana tak kisah langsung spend duit untuk bekalkan abah vivix setiap bulan.

Sebab bila Abah dan Mak sihat, perasaan bahagia tu ialah something yang tak mampu seorang anak nak ungkapkan....



Apa yang menjadikan Vivix berbeza dari semua produk-produk ini polifenol lain?

1. Terdapat lebih 3000 kajian sains di kedua-dua bahan-bahan utama dalam Vivix (1800 pada Resveratrol & 1200 pada asid ellagic) berbanding segelintir untuk produk-produk lain di pasaran.

2. Resveratrol adalah satu-satunya polifenol yang telah ditunjukkan untuk melambatkan proses penuaan dan menyebabkan, jangka hayat yang lebih panjang lebih sihat. Ini telah ditunjukkan dalam setiap organisma diuji,daripada yis untuk cacing untuk lalat buah untuk tikus.

Manfaat anti-penuaan Resveratrol mempunyai apa-apa kaitan dengan potensi anti-oksidan kerana ia mengikat kepada protein yang bertukar pada gen anti-penuaan badan. Itulah mengapa anda tidak perlu membayar apa-apa perhatian kepada gembar-gembur mengenai potensi anti-oksidan daripada produk polifenol lain di pasaran.
Tiada pautan terbukti antara anti-oksida dan panjang umur! Sudah tentu, anti-oksidan lakukan memainkan banyak peranan yang berguna dalam badan, tetapi Vivix mempunyai skor yang lebih tinggi ORAC (ukuran standard potensi anti-oksida) daripada kebanyakan produk-produk lain juga. Jadi setakat mana potensi anti-oksida adalah penting, Vivix kad terup produk lain.

3. polifenol dalam menunggu paten polifenol gabungan Shaklee ini semuanya telah ditunjukkan untuk mengaktifkan yang sama anti-penuaan gen seperti Resveratrol. Yang tidak benar daripada polifenol yang terdapat dalam kebanyakan produk lain di pasaran.

4. polifenol dalam polifenol gabungan Shaklee adalah sepuluh kali lebih berkesan daripada Resveratrol sahaja menghalang pembentukan (AGE) zarah akhir glycation maju, satu mekanisme utama penuaan selular.

Perbandingan Shaklee VIVIX dengan lain-lain produk seumpamanya di pasaran.

Shaklee Vivix adalah supplement paling asli dan semulajdi dan terbaik di pasaran hari ini. Hasil kajian makmal, kandungan Vivix telah terbukti mampu memberi impak positif kepada masalah penuaan sel badan.

Tetapi, dengan terdapat berbagai jenama dipasaran,

KENAPA VIVIX LEBIH BAIK BERBANDING JENAMA LAIN ?



“...The answer to that question is really three-fold. In the first place, the resveratrol in Shaklee’s Vivix a higher potency, higher purity preparation than many of the other resveratrol supplements products on the market.”
– Dr. Stephen Chaney, a professor of biochemistry and nutrition at University of North Carolina – Chapel Hill, has authored over 80 published studies in scientific and medical peer-reviewed journals, and he teaches nutrition to medical students.

KANDUNGAN UTAMA
  1. VIVIX : Mengandungi Resveratrol yang mana tinggi kandungannya dari Wine Merah (Red Wine). Resveratrol adalah sejenis antioksidan diperolehi dari sumber kulit anggur Muscadine yang mana digunakan dalam proses membuat wine. Vivix adalah cecair pekat (concentrated liquid) dan ianya bukan jus
  2. MONAVIE : Kandungan utamanya adalah Jus Acai berry dan campuran lain-lain jus(Acerola Cherries, Apricot, Aronia Fruit, Bananas, Bilberry Fruit, Blueberry, Camu Camu Berry, Cranberry, Goji (Wolfberry), Kiwi, Lychee Fruit, Passion Fruit, Pear, Pomegranate, Purple and White Grapes, Prunes, Nashi Pears)
  3. XANGO Juice: Kandungan utama adalah Jus buah Manggis (Mangosteen) dan juga terdapat campuran jus buah-buahan lain (Apple, Grape, Pear, Strawberry, Raspberry, Blueberry and Cranberry).
  4. TAHITIAN NONI Juice : Kandungan Jus Buah Noni


PENERBITAN HASIL KAJIAN & PATEN
  • Dari segi penerbitan hasil kajian, Vivix mengatasi ketiga-tiga produk dengan 2,340 hasil penerbitan.
  • Vivix dan Tahitian Noni Juice telah dipatenkan oleh syarikat pengeluar masing-masing.


ASLI & SEMULAJADI
  • Vivix dan Tahitian Noni Juice terbukti semulajadi dan tidak mengandungi bahan tambahan lain. Manakala Monavie dan Xango mengandungi Sodium Benzoate sebagai bahan pengawet.
  • Oleh kerana itu, cara terbaik untuk menyimpan Vivix yang telah dibuka adalah di dalam tempat dingin (peti ais) bagi mengekalkan kesegaran produk.

NILAI ORAC (Oxygen radical absorbance capacity )
  • ORAC adalah kaedah bagi mengukur kada antioksidan di dalam sesuatu bahan. Vivix menduduki tempat teratas dengan nilai ORAC 5,048 berbanding yang lain dimana nilai ORAC jauh lebih rendah.
  • Pengambilan Vivix selama 30 hari bersamaan dengan jumlah resveratrol di dalam 3,000 gelas red wine. 1 sudu teh Vivix bersamaan dengan jumlah resveratrol di dalam 100 gelas red wine!

Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi twinpack 2 botol Vivix
Harga asal RM950

Harga promosi bulan ni
2 botol hanya RM684

2 botol Vivix boleh digunakan oleh anda suami isteri atau dihadiahkan kepada ibu ayah tercinta demi kesihatan mereka yang terbaik.

Nak beli terus di laman web Shaklee dengan kad kredit/debit anda? Klik gambar di bawah

 Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli

Nak sembang-sembang dulu tanya sebarang persoalan, boleh hubungi Umi di


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan