Set kecantikan Shaklee beri manfaat terbaik buat kulit muka


kulit dia dah cantik, flawless. Dah makin comei gitew. Sekarang pergi kerja tak payah makeup pun kulit nampak berseri-seri! Hepinye akak untuk awak adik. Mesti nak nikah bulan 11 ni pun nampak sangat seri pengantinnye yer..

She’s consume shaklee product about 5 months. Non stop! dicipline..

*ESP - protien terbaik untuk bina semula sel kulit yang rosak, membaiki parut wajah, mencerahkan kulit secara semulajadi, mengecutkan jerawat, memberi tenaga dan sebagainya.
*vitamin C - membina collagen kulit, mencerahkan kulit, mengecutkan jerawat, meningkatkan imuniti, mengurangkan masalah pendarahan, menyembuhkan luka.
*vitamin E - memudarkan parut jerawat, melembapkan kulit, melicinkan kulit muka dan badan, memudarkan jeragat.
*Omega Guard - untuk menurunkan kolestrol, menurunkan berat badan, menjaga kekenyalan dinding salur darah, menjaga kesihatan otak, mata, jantung dan sistem pernafasan, mencantikkan kulit dengan membantu pengaliran darah menjadi lebih baik..

===================
Produk yang diambil:
1. ESP
2. Vitamin C
3. Vitamin E
4. Omega Guard

Nak dapatkan produk Shaklee?


* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


0 comments:

Catat Ulasan