Senggugut beransur hilang dengan GLA Complex


Sejak dari remaja, saya alami senggugut @ period pain setiap kali datang bulan. Bagi wanita yang alami je tau macam mana sakitnya ketika itu. Bila period, mesti terbaring je & tak boleh buat apa kerja pun. Sampai menangis tahan sakit. Sangat mengganggu kegiatan harian terutama masa study dulu. Class pun kadang-kadang terpaksa saya skip sebab tak tahan sakit.

Untuk kurangkan rasa sakit tu, saya terpaksa telan pain killer @ ubat tahan sakit. Ubat wajib saya ketika itu. Panadol biasa atau panadol menstrual memang dah tak jalan untuk saya. Sehinggakan 1 hari doktor sahkan yang saya dah overdose pain killer ni.

Risau sungguh rasa hati. Mulai dari hari itu, saya nekad untuk mencari penawar sakit itu. Macam-macam produk kesihatan & petua2 yang saya cuba. Dari tradisional sampai la ke moden. Masih belum jumpa yang serasi.

Bila my mummy, suggest untuk saya cuba produk Shaklee iaitu GLA COMPLEX memang saya tak menolak.” Kecil tapak tangan, nyiru saya tadahkan”. Kena ke tak ye pepatah ni. Hihi... Masa tu memang tengah mencari supplemen untuk tingkatkan kesuburan sekali sebab saya pun dah berkahwin.

Bulan pertama saya consume memang takde perubahan. Yang ada Cuma simptom sebelum period tu makin ketara. Contohnya sakit kepala dan jerawat batu makin naik ke muka bermaharajalela. Mungkin itu adalah ‘healing crisis’ utk badan saya. Saya teruskan juga makan untuk dapat hasil yang diingini. Sabar kan sebab saya ingatkan pada diri yang supplemen adalah makanan tambahan, bukan ubat. Jadi untuk nampak kesan tu makan masa.

Bulan ke 3, baru saya dapat rasai perbezaan. Simptom sebelum period memang ada tetapi tidak ketara seperti dulu. Yang paling gembira bila saya senggugut saya dah tunjukkan perubahan. Sakit tidak seteruk sebelum ini. Tak la terbaring je kat katil. Muka yang dulu banyak jerawat kecil & berminyak, dah ok sekarang. Fuhhh, memang sangat puas hati.

Oleh kerana keyakinan bersama Shaklee semakin kuat, saya dilamar untuk join sebagai ahli. Tugas pertama saya lepas join tu adalah untuk meng’shaklee’ kan family saya. Sikit-sikit saya beli ikut kemampuan dan bajet. Lama-lama penuh dah rak ubat saya dengan supplemen Shaklee ni. Satu-satu supplemen dah saya cuba.

Niat di awalnya hanyalah untuk kegunaan keluarga sendiri je. Tapi telah dibukakan hati untuk buat sebagai side income. Start kenalkan pada saudara mara dan kawan-kawan tentang kebaikan dan kelebihan produk Shaklee ni.

Alhamdulillah, bila niat kita baik, In shaa Allah akan dimudahkan oleh Allah. Once kita dapat bantu orang lain sihat bersama dan dapat menambah nilai hidup sesama manusia, buatkan kita rasa gembira. Now, saya dah jumpa bisness yang bukan saja membimbing saya untuk meraih kejayaan di dunia, tetapi juga untuk kejar saham akhirat. Syukur dipertemukan dengan Shaklee.




Nak menikmati discount 20-30% harga produk? Semestinya boleh. Dengan register ahli Shaklee. Hanya RM 79.00 pendaftaran sekali untuk seumur hidup
 Daftar Ahli Shaklee
BERITA GEMBIRA Jika anda mendaftar ahli
Shaklee bulan ini dan membeli sebotol Ostematrix, anda akan mendapat multivitamin Vita-Lea yang sudah berusia 100 tahun daripada Shaklee secara PERCUMA !!

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda
Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059 Instagram : kulit_cantik_sihat_semulajadi
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan