YES Young Entrepreneur System Beri Manfaat Untuk Ahli Baru Berdaftar


Awal bulan Mei lalu, pihak Shaklee Malaysia telah memperkenalkan satu sistem yang dikenali sebagai YES (Young Entrepreneur System). Sistem ini hanya untuk mereka yang mendaftar ahli baru sepanjang May 2015 hingga October 2015. Pada ahli yang mendaftar bermula May 2015, dengan pendaftaran Keahlian Shaklee, ahli baru yang mendaftar dengan pembelian 1 Set Starter Kit dan juga mana-mana produk Shaklee akan menerima 1 botol Vitalea Multivitamin bernilai Rm88.75 (Retail Price) secara Percuma.


Program Usahawan YES


(Young Entrepreneur System) ini ialah sebuah program keusahawanan yang melibatkan kerajaan sebagai CSR project dan Shaklee untuk generasi muda menjana pendapatan lumayan.

Mereka yang menyertai program usahawan YES ini bakal menikmati beberapa kelebihan:

1. Mendapat 1 botol Vita-Lea Shaklee Multivitamin Terbaik di dunia sempena 100 tahun usia VitaLea Shaklee.


2. Boleh membeli 4 pakej set Shaklee yang paling hangat di pasaran dengan menawarkan harga tanpa GST.


3. Hadiah tunai berganda (gandaan 100%) untuk peserta yang memenuhi syarat 100% EMI*. Sebagai contoh melalui EMI anda layak menerima hadiah tunai RM700, tetapi melalui program YES ini Shaklee membayar anda RM700 + 100% iaitu bersamaan RM1400 pada bulan ini.

4. Pendapatan tunai bulanan extra 10% sehingga 50% setiap bulan selama 13 bulan. Contohnya bulan May anda layak menerima pendapatan tunai sebanyak RM1000, tetapi melalui program YES ini Shaklee akan membayar anda RM1500 pada bulan ini.

5. Hadiah tunai sehingga RM18,000 untuk peserta program YES yang berjaya FOLLOW dan DUPLICATE system ini dengan cemerlang*

Melalui 5 kelebihan di atas ini, ahli-ahli baru di bawah program usahawan YES ini bakal mendapatkan pendapatan bulanan melebihi RM2000 setiap bulan. Namun, ianya bergantung kepada usaha anda untuk tingkatkan jualan.

YES PACK Shaklee Kombinasi Produk Lebih Ekonomi. Terbaru pihak Shaklee Malaysia telah memperkenalkan 4 set produk yang dinamakan “YES PACK” iaitu kombinasi produk Shaklee yang lebih ekonomi dengan penjimatan sebanyak 5% !!!

Healthy Prenatal – set kehamilan
Healthy Postnatal – set bersalin
Healthy Fitness – set slimming
Healthy Young – set awet muda

Set Kehamilan YES PACK :
ESP – 1
Vitalea – 1
B-Complex – 1
SR Vit C – 1
Ostematrix – 1
OmegaGuard – 1

Set Bersalin YES PACK:
ESP – 1
Vitalea – 1
Alfalfa small – 1
SR Vit C – 1
Ostematrix – 1
OmegaGuard – 1

Set Slimming YES PACK :
Cinch Shake x 2
Cinch Tea x 1
Lecithin x 1
Herblax x 1
Vitalea x 1


Set Awet Muda YES PACK :
Vivix – 2
FREE KEAHLIAN

Kenapa YES PACK lebih ekonomi?
Shaklee menawarkan diskaun sehingga 5% untuk setiap pembelian set YES PACK yang dilancarkan berbanding harga biasa.


Nak menikmati discount 20-30% harga produk? Semestinya boleh. Dengan register ahli Shaklee. Hanya RM 80.00 seumur hidup.

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan