[WAJIB TAHU] 7 Sebab Mengapa Padanan ESP Dan Cinch Shake Shaklee Terbaik Uuntuk Turunkan Saiz Badan


Cinch

Cinch memang dibuat untuk membantu kita mendapatkan berat badan yang sesuai. Jadi hasil kajian telah dibuat dan Cinch memang terbukti dapat membantu mengatasi masalah paling ditakuti oleh kita, iaitu YOYO EFFECT. Apa itu YOYO EFFECT? YOYO EFFECT ni ialah apabila berat badan kita sekejap naik sekejap turun, sekejap naik balik, macam yoyo. So, kesan YOYO ni antara benda yang paling tak bagus semasa proses menurunkan berat badan. Berhenti sahaja berdiet, berat badan akan naik semula. Tak best kan?


Kenapa jadi begitu ? Ini terjadi kerana semasa kita diet, jisim lemak tidak berkurangan. Tapi apa yang berlaku hanyalah jisim otot yang berkurangan. Sebab itu kita rasa macam dah turun, tapi tetiba naik balik. Jadi Cinch yang diperkaya dengan formula khas LEUCINE di hasilkan untuk mengatasi masalah YOYO EFFECT ni. LEUCINE membina dan mengekalkan jisim otot dan ototlah menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori. Jadi bagi mereka yang sedang berusaha menurunkan berat badan, anda akan kehilangan lemak, berat, inci dan pada masa yang sama mengekalkan otot mereka.

ESP

ESP pula ialah pemberi TENAGA. Sebab tulah ianya di panggil Energizing Soy Protein. Apa yang menarik tentang ESP ialah ianya mengandungi Branch-Chain Acid Amino, yang penting untuk stimulate otot kita supaya rasa bertenaga. ESP juga terbukti untuk bantu mereka nak kurus, tapi caranya seperti meal replacement, minum masa sarapan, atau waktu malam, jadi malam tu takyah makan benda berat sangat.

Cinch terbaik ambil sebab dalamnya ada multivitamin untuk support badan kita yang kurang vitamin, berbanding ESP yang lebih fokus kepada TENAGA, sebab itu ESP ada kandungan B Complex, tapi tidak selengkap multivitamin yang ada pada CINCH.

So kesimpulannya, nak yang terbaik, ambillah dua-dua. Sekali bancuh, 1 sudu Cinch dan 1 sudu ESP untuk kesan yang optimum, InsyaAllah.

7 Sebab Mengapa Padanan ESP Dan Cinch Shake Shaklee Terbaik Uuntuk Turunkan Saiz Badan

1. Leucine di dalam Cinch Shake membantu membina otot, lalu mengurangkan geleber di badan. Semakin tinggi jisim otot, semakin tinggi kadar metabolisma.

2. Kalori setiap hidangan adalah rendah, oleh itu anda tak perlu risau terlebih pengambilan kalori.

3. ESP dan Cinch Shake kaya protein. Sudah tentu kenyang lebih lama, tenaga lebih lama.

4. Indeks glisemik yang rendah menjadikan anda sentiasa bertenaga dan kurang lesu.

5. Mengandungi nutrien harian yang cukup, anda tak perlu risau kekurangan khasiat akibat mengawal pemakanan.

6. Ada serat yang sihat! Mengelakkan sembelit yang selalu dialami oleh mereka yang "berdiet".

7. Versatil. Sangat sesuai dibancuh atau dikisar bersama buah, sayuran atau bijirin untuk pelbagai rasa. Anda tak akan bosan sepanjang program shape up!


Perbezaan di antara ESP, Cinch dan MealShakes

Q: Apakah perbezaan di antara ESP, Mealshake dan Cinch Shake?
A: Secara kasarnya ketiga-tiganya adalah protein, tetapi Mealshake lebih sesuai untuk kanak-kanak kerana ia mengandungi mineral dan vitamin untuk meningkatkan kesihatan dan selera kanak-kanak. Mealshake juga boleh diminum sebagai sarapan segera. Saya tambahkan Mealshake ke dalam ESP untuk rasa yang lebih enak.

ESP pula adalah energizing soy protein. Ia mengandungi 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino, ini termasuk 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk sintesis protein. ESP adalah rendah lemak secara semulajadinya. Ia juga tanpa kolestrol dan tanpa laktos.

ESP membantu membekalkan tenaga berpanjangan dan rasa kenyang lebih lama, jadi secara automatik kita akan kurang makan. Jadi anda boleh juga mengambil ESP sebagai ganti hidangan utama anda untuk pengurusan berat badan (maksium 3x sehari, 1 sudu besar setiap kali). ESP ada 1 perasa sahaja, vanilla.

Cinch pula adalah protein soya, tetapi ia mengandungi Leucine, ia membantu anda untuk mengurangkan lemak tetapi mengekalkan muscle anda. Protein dalam Cinch bagi setiap hidangan adalah lebih berbanding ESP. Cinch ada 3 perisa: Latte, Chocolate dan Vanilla. Cinch juga mengandungi fiber tinggi yang membantu untuk kurus. Cinch juga boleh diambil sebagai gantian menu makanan anda.

Ada testimoni mengatakan ESP masih membuatkannya lapar, tetapi Cinch lebih sesuai untuknya disebabkan Cinch memberikan tenaga lebih lama dan mengenyangkan dalam tempoh lebih lama.


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan