Biz Shaklee : #3 Bagaimana Nak Jalankan Biz Shaklee?


Rata-rata pengedar Shaklee cakap bisnes Shaklee ni mudah nak dibuat, online aje. Dah tu bisnes Shaklee ni MLM, jadi kena cari orang yang macam headhunting tu ke? Malam-malam atau hujung minggu nak kena jumpa upline ke?



Permulaan untuk menjalankan bisnes Shaklee adalah anda harus dan pernah menggunakan produk Shaklee. Contohnya anda ada masalah kulit kusam. Jadi anda menggunakan ESP, Vitamin E dan Vitamin C. Setelah mendapatkan kesan hasil menggunakan produk Shaklee, anda sudah boleh mula SHARING kebaikan dan manfaat yang anda dapat!



Secara asasnya bisnes Shaklee adalah seperti perniagaan yang lain. Ianya memerlukan proses jual-beli. Menariknya, bisnes Shaklee boleh dibuat secara online dan offline. Selain tu, anda tak perlu nak simpan stok sampai ke berpuluh ribu. Anda boleh order produk Shaklee di dalam sistem online yang telah disediakan untuk pengedar dan pihak Shaklee yang akan poskan kepada customer dengan courier CityLink atau Gdex.



Anda boleh buat marketing dan cari pelanggan. Apabila pelanggan membayar jumlah bayaran kepada anda termasuk kos penghantaran, anda boleh terus ke website Shaklee Malaysia dan buat order online dan penghantaran dibuat terus ke alamat pelanggan. Pembayaran kepada Shaklee Malaysia adalah menggunakan kaedah Kad Kredit / Debit Kad.


Pembelian stok untuk simpanan anda adalah minimum di mana anda boleh menyimpan stok untuk set produk yang anda telah major. Contohnya pada permulaan saya dengan Shaklee, produk yang saya simpan adalah Set Hamil, Set Berpantang, Set Ibu Menyusu. Ini kerana pada masa tu, saya banyak share mengenai kedua-dua set ni.




Berminat untuk berkongsi kebaikan dan jadi ahli Shaklee?


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan