Alfalfa Berkesan Untuk Bersihkan Usus - Kajian Terhadap Alfalfa


“Pembersihan dan penulenan sistem badan secara semulajadi memang mengambil masa. Kita haruslah bersabar dan mengambil klorofil dengan konsisten. Ubat-ubat yang mujarab mungkin memberi kelegaan yang lebih cepat, tetapi jarang menyembuhkan. Di samping itu, ia juga membawa kesan-kesan sampingan yang tidak dikehendaki dan ubat merbahaya mungkin terkumpul dalam tubuh. Klorofil dapat menyingkirkan toksin daripada racun perosak dan saki baki ubat serta bahan-bahan buangan lain”. – The Healing Power of Chlorophyll, Dr. Bernard Jensen (Pakar Pemakanan).


“kajian menunjukkan struktur kimia tumbuhan hamper serupa dengan sel darah merah manusai melainkan unsure di tengah-tengah sel darah merah manusia terdiri daripada besi sementara klorofil pula ialah magnesium. Dengan itu, pengambilan klorofil akan membantu mereka yang merngalami kehilangan darah semasa melahirkan anak, kecederaan atau pendermaan darah”. – Dr. Richard Willstatter & Dr. Fisher.

“Klorofil adalah berguna untuk jangkitan dalaman dan masalah-masalah kulit”. – New England Journal of Medicine.

Produk klorofil yang membersihkan badan semestinya Alfalfa. Dengan hanya RM 53 sebotol yang boleh digunakan sehingga 3-4 bulan, kita boleh bersihkan sistem usus tanpa sebarang masalah sampingan. Malah disahkan oleh KKM dan Halal


Hanya RM 0.60 setiap hari untuk pembersihan usus yang mampu milik oleh setiap orang. Kalau kita berkemampuan seperti Emma Fatima, jadi takda masalah kalau nak belanjakan RM 6k kan? Hehee



Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.



Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan