Vitamin E Boleh Menghilangkan Kulit Kusam dan Parut Jerawat


Kulit Kusam Semakin Licin dan Berseri, Parut Jerawat Semakin Hilang dengan Vitamin E. Produk yang Digunakan hanyalah Vitamin E Shaklee


Dulu nya kulit wajah saudari Aishah berminyak, kusam, berjeragat dan banyak parut jerawat

Dalam tempoh 1 bulan setengah sahaja menggunakan Vitamin E


Kesan Penggunaan Vitamin E menunjukkan kulit Aishah semakin licin, flawless, parut jerawat semakin hilang, kulit semakin berseri

Kebaikan dan Kelebihan Vitamin E

Sumber
Majalah Rapi

Tahukah anda Vitamin E Shaklee mengandungi silenium manakala kebanyakan Vitamin E di pasaran dijual berasingan dengan silenium. Pengambilan Vitamin E perlulah lengkap dengan
Selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum kerana tanpa Selenium, ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Antara kelebihan Vitamin E ialah :
  • Memperbaiki parut
    - Dengan membaiki pembekalan oksigen dan asid Nukleik, Vitamin E menyembuhkan parut, tompok dan kesan pada kulit.
  • Anti penuaan
    - Kesan antioksidan dan Vitamin E menghalang proses penuaan sel dan memperbaiki pembekalan oksigen, memberi anda lebih ketahanan. Awet muda la tu:
  • Baik untuk jantung
    - Mengembangkan pembuluh darah dan mencegah pengerasan arteri, keadaan begini biasanya dikaitkan dengan umur tua dan kerosakan jantung. Menghalang pembentukan darah beku.
  • Anti-Oksidan yang kuat
    - Berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang dan melambatkan pertumbuhan tumor, dan memperbaiki masalah penglihatan
  • Mempertingkatan kemampuan reproduktif

beli vitamin E online


Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik gambar di atas untuk buat pesanan.

Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda
Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan