Minyak Ikan Untuk Turunkan Berat Badan


Apa kepentingan asid lemak Omega 3 kepada individu yang nak turunkan berat badan? Secara asasnya,

1. Omega boleh mengurangkan rasa lapar. Pengambilan Omega-3 asid lemak boleh memberi rasa kenyang, dengan itu mengurangkan pengambilan kalori dan membantu dalam penurunan berat badan. Minyak ikan dapat mengawal pembebasan bahan kimia yang dipanggil serotonin. Serotonin membantu mengawal selera makan dan mood anda.

2. Omega 3 berfungsi mengurangkan paras insulin anda sepanjang hari. Apabila paras insulin yang tinggi, anda tidak boleh menggunakan lemak untuk pembakaran tenaga. Apabila paras insulin yang tinggi, tahap HGH anda adalah rendah. Omega 3 membantu memastikan paras HGH tinggi dan insulin pula rendah. Memastikan tahap insulin yang stabil adalah kunci utama dalam mengelakkan dewasa kencing manis. Minyak ikan juga secara langsung meningkatkan pengoksidaan lemak dalam sel-sel lemak.

Berapa banyak keperluan OMEGA GUARD untuk menurunkan berat badan?

Pengambilan 3 biji Omega Guard sehari yang disertai bersama dengan exercise membantu mempercepatkan pembakaran lemak dalam badan. Adalah dipercayai bahawa minyak omega 3 meningkatkan aliran darah ke otot-otot semasa exercise dan membantu untuk merangsang enzim yang mengangkut lemak di mana ia boleh digunakan untuk tenaga.

Kebanyakan sumber omega 3 mengandungi tahap merkuri yang tinggi. Bagaimana dengan OMEGA GUARD SHAKLEE? Adakah ianya selamat?


Omega Guard Shaklee adalah ultra tulin, dibuat dengan begitu sempura, dengan melalui penyulingan proprietari 3 peringkat secara semulajadi untuk manfaat asid lemak pada masa yang sama mengeluarkan sebatian berbahaya seperti merkuri, arsenik dan plumbum yang terdapat dalam ikan.

Omega Guard dibuat dari ikan bukan hati ikan yang boleh memberi kesan toksik.

Selain tu, pengambilan Omega Guard juga amat bersesuaian dengan diet rakyat Malaysia yang kebanyakannya suka makan ikan dalam hidangan bergoreng. Ini lah punca mengapa kebaikan nutrisi ikan tidak dapat diserap oleh tubuh. Kebanyakan nutrisi tersebut telah hilang semasa di dalam proses menggoreng yang menggunakan api yang panas.


Boleh lihat sendiri kesan penggunaan Omega Guard yang memberikan manfaat kepada pengguna nya. Lemak di perut boleh dihilangkan.

 Omega Guard


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

2 ulasan:

  1. mmg mnyk ikn omega 3 ni bgus utk kshtn

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye betul. asalkan pilih produk omega 3 ikut saranan pakar kesihatan :)

      Padam