Offer dua produk serentak! Collagen Powder dan MealShakes Shaklee

Pertama kali promo bulanan Shaklee melibatkan dua produk serentak! Terkejut jugak bila dapat tau pasal offer promo bulan ni. Dua produk tu ialah Collagen Powder dan MealShakes. Collagen Powder sesuai untuk wanita dan lelaki yang inginkan tubuh badan yang sihat dan juga kulit wajah yang mulus. Kalau kawan-kawan nak tahu, collagen dalam badan kita ni mula menghilang sejak umur 20-an dan pada umur 30-an, collagen dah hilang sebanyak 65%. Sangat menakutkan!


MealShakes pulak untuk kawan-kawan yang nak kan multivitamin lengkap dalam bentuk serbuk. Memana yang ada masalah nak telan pil/tablet multivitamin tu, MealShakes adalah pilihan utama. MealShakes; suplemen tambahan untuk anak-anak kita. Ye la, daripada kasi jajan yang tak berkhasiat tu, lebih baik kasi MealShakes. Tubuh badan anak-anak tu dapat jugak nutrisi yang seimbang.


======================================
BAGAIMANA NAK ORDER OFFER SEPTEMBER?
======================================
Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.


Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Bagi yg tidak memliki debit kad tersebut, boleh hubungi saya di

Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan: