[TIPS] Cara untuk hilangkan parut jahitan kemalangan


Kemalangan berlaku tanpa kita duga. Tatkala terlibat kemalangan, perkara yang meninggalkan kesan adalah parut akibat kemalangan mahupun parut akibat jahitan kemalangan tersebut. Ada yang bertanya, ada tak cara untuk nak hilangkan masalah parut jahitan akibat kemalangan? Ya ada. Terdapat 2 jenis suplemen yang sangat bagus untuk masalah ni ialah:

ESP (Energizing Soy Protein) - Sangat bagus untuk masalah parut


ESP adalah Protein penting untuk pembentukan dan pembaharuan sel kulit, membentuk 'elastic fiber' untuk penegangan kulit. Jadi sel-sel yang rosak akan dibaik pulih jika cik mengambil ESP. Jika diambil bersama suplemen-suplemen lain, ia akan bantu penyerapan yang lebih baik semua suplemen yang kita ambil, cepat menyerap dan kesan yg lebih baik berbanding mereka yang tak ambil bersama ESP. Ia juga membantu fungsi enzim dan hormon yang sempurna serta menyokong kesihatan imunisasi badan.

Vita-E with Grape seed Extract - Vitamin kulit cantik.

Vita-E merupakan antioksidan yang powerful dan tidak dapat dihasilkan oleh badan. Ia bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku. Kajian menunjukkan pengambilan vitamin E untuk jangka panjang akan dapat mengurangkan "sunburn" akibat dedahan kepada sinaran UVB. Oppss, jangan salah sangka yang anda akan selamat daripada dibakar matahari dengan mengambil vitamin E atau lotion mengandungi Vitamin E. Cuma ianya akan membantu untuk mendapatkan kulit yang sihat jika mengambil vitamin antioksidan secukupnya. Ia juga membantu mengurangkan parut, meningkatkan ketahanan sel kulit, mengelakkan tisu teroksida menyebabkan kulit lebih gebu. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Selain menghilangkan parut dan jeragat, ia juga membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.



Pengguna ini telah terlibat dalam kemalangan dan menerima jahitan di bahagian kening. Untuk menghilangkan masalah parutnya, beliau mengambil ESP dan Vitamin E semenjak Januari 2013 secara konsisten. Selain itu beliau turut menyapu Vitamin E di bahagian jahitan tersebut. Alhamdulillah, parutnya semakin pudar dan semakin hilang.



=========================================
BAGAIMANA NAK ORDER ESP & VITA-E SHAKLEE?
=========================================

Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.


Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Bagi yg tidak memliki debit kad tersebut, boleh hubungi saya di 


Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan