Sukar dapat anak : Mengapa wanita tidak subur?


Ketidaksuburan boleh disebabkan oleh banyak perkara yang berbeza. Dalam 25-30% kes, puncanya tidak dapat dikenal pasti. Salah satu ketidaksuburan adalah berkaitan dengan kecacatan mukus serviks Apabila wanita berovulasi, mukus di dalam serviks menjadi nipis supaya sperma boleh berenang melaluinya dengan lebih mudah. Jika seorang wanita mengalami masalah dengan mukus, ia boleh membuat ia lebih sukar untuk hamil. sumber gambar http://infertilitysurvivalkit.com/

Sesetengah wanita sangat kekurangan cairan (kering) dan bermasalah untuk menghasilkan jumlah cecair serviks yang cukup. Amalan minum banyak air dan pengambilan GLA Complex bakal membantu wanita menghasilkan lebih banyak cecair serviks tersebut.


Apa itu GLA dan bagaimana ia membantu dalam kesuburan?
============================================

Gamma Linolenic Acid (GLA) membantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti iaitu Mukus Serviks Putih Telur (Egg White Cervical Mucus). Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah & likat, dan sangat membantu sperma berenang terus ke uterus, ke Tiub Fallopio, dan ke telur (ovum).

Cecair serviks yang sangat subur ini juga akan bantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam Tiub Fallopio, yang mana akan membantu proses persenyawaan walaupun anda tidak melakukan hubungan seksual semasa si isteri sedang subur (waktu ovulasi).

TESTIMONI 1




















TESTIMONI 2









TESTIMONI 3

















===================================
BAGAIMANA NAK ORDER GLA COMPLEX?
===================================
Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.


Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Bagi yg tidak memliki debit kad tersebut, boleh hubungi saya di 
Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

2 ulasan:

  1. memg kesuburan tuh pntg utk.mendapatkan zuriat

    BalasPadam
    Balasan
    1. inshaAllah, suami isteri berusaha, pasti ada kesan yg positif nya :)

      Padam