Wajib untuk dibawa balik kampung!


Tak lama nak sambut raya ni, sebenarnya masa ni Umi dah terbayangkan makanan enak macam lemang, ketupat, kuih raya, rendang, lontong, serunding dan sebagainya. Fuh memang Masa melantak makan tu memang tak ingat dunia. Hehehe, setahun sekali kan. Memang semuanya sedap hingga menjilat jari la. Tapi lepas tu memang Umi akan ada rasa bersalah. Sebab makan tak ingat dunia sangat. Apatah lagi dengan nilai kalori yang ada. Badan Umi ni memang susah nak naik tapi risau jugak dengan kolesterol. Ye la, menda dalaman apatah lagi kolesterol yang bahaya tu.


Jadi apa yang Umi buat masa time raya ni dengan makanan yang mengancam jiwa raga untuk menyekat kolesterol, merendah kolesterol dan seterusnya mengawal paras kolesterol (serta jugak nafsu makan Umi) adalah dengan amek Phytocol-ST sebelum makan makanan yang kaya kolesterol. Phytocol-ST ni untuk halang kolesterol diserap dan rendahkan paras kolesterol.

Selepas makan makanan raya lak, Umi amek Omega Guard , Lecithin & Alfalfa Complex. Ketiga-tiga ni adalah untuk fiber, detox toksin dan pecahkan lemak. Gandingan 3 ni juga untuk kawalan berat badan. Alfalfa Complex sejenis fiber selain mengenyangkan perut, juga berfungsi untuk detox toksin dalam badan. Omega Guard & Lecithin pula berfungsi untuk memecahkan lemak dan sangat superbest bila berganding bersama-sama. Saya nak kurus. Mana nak pilih antara Lecithin atau Omega Guard?

Selain tu, ada lagi pilihan yang Umi amek yang boleh anda semua pertimbangkan

1. Detoks untuk menyingkirkan toksin dan membersihkan usus - DTX Complex @ Herblax + Alfalfa Complex.
2. Untuk membakar lemak dan mengawal kolestrol - Lecithin + Omega Guard + Garlic Complex.
3. Untuk keselesaan perut, manalah tahu kembung perut ke masuk angin ke kan. - Peppermint Ginger.
4. Nak glowing cantik jelita di hari raya - Collagen Powder @ ESP + Vitamin C
5. Untuk kuatkan sistem imun dan mengelak serangan penyakit - Nutriferon + Vitamin C.
6. Untuk kesihatan secara menyeluruh, sesuai dihadiahkan untuk ibu bapa tercinta - VIVIX.

========================
BAGAIMANA NAK ORDER ?
========================

Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik link produk di bawah untuk buat pesanan.

DTX Complex
Herblax
Alfalfa Complex
Lecithin
Omega Guard
Garlic Complex
Peppermint Ginger
Collagen Powder
ESP
Vitamin C
VIVIX

Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Bagi yg tidak memliki debit kad tersebut, boleh hubungi saya di 
Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan