Multivitamin serbuk : MealShakes


Meal Shakes merupakan multivitamin lengkap di dalam bentuk serbuk, yang turut mengandungi protein dan serat, sesuai diambil oleh seisi keluarga.

Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
• Sarapan segera yang berkhasiat
• Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
• Hidangan segera untuk para atlet
• Kudapan menarik pada bila-bila masa
• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.
Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. *Info : Shaklee Malaysia.

Shaklee Meal Shakes juga membantu meningkatkan selera makan anak-anak *. Ini feedback terkini dari Puan Zana selepas hampir sebulan memberi anaknya Shaklee Meal Shakes.

Salam kak, saya betul2 bersyukur kenal MealShakes ni. Perubahan memang sangat positif. Sebelum ni,kalau nak habiskan makanan 1pinggan tu memang susah sangat.
Biasala,budak-budak kan. Makan satu suap, lari gi main. Badan pun dah kurus, kita ni susah hati sangat-sangat. Makan sikit, main banyak. Sekarang, perubahan yang paling ketara. Selagi tak habis makanan dia, elok je duduk atas riba. Selalunya, suapan yg terakhir tu je la yg dia liat sikit. Tapi tetap telan, berbanding sebelum ni kita suap baru 3 kali, dia dah luah balik. Hehe. Happy sangat! Semoga perubahan positif ni kekal.

Alhamdulillah! Happy dengar Zana.
Mudah-mudahan bertambah selera lagi dia makan lepas ni.

Meal Shakes juga membantu mengurangkan kegatalan akibat alergi/eczema pada kulit anak-anak.* Ini adalah kerana Meal Shake juga mengandungi protein yang berperanan membantu dalam proses pembentukan sel-sel baru menggantikan sel lama yang telah rosak.
Dapatkan multivitamin dan multimineral dalam bentuk serbuk ini sekarang!

2 ulasan:

  1. Nampak macam best..banyak khasiat pulak tu...orang dewasa boleh minum ke ni?

    BalasPadam
  2. assalamualaikum. ya multivitamin ni sesuai untuk orang dewasa sehingga ke warga emas :)

    BalasPadam