Testimoni Vivix - tonik ajaib

Testimoni Vivix - tonik ajaib

Vivix™ adalah peneraju supplemen pengaktifan gen anti-penuaan yang dibangunkan oleh saintis daripada syarikat nutrisi semulajadi nombor 1 Amerika dunia. Formula ini adalah berdasarkan kajian oleh Saintis Harvard, Dr. David Sinclair. Sains Shaklee membuat pelaburan selama 3 tahun dan lebih daripada satu juta dolar untuk mencipta supplemen unik ini.

Setiap hidangan Vivix™ membekalkan 100mg ultra tulen trans-resveratrol - satu bentuk resveratrol yang sangat mudah diserap oleh tubuh badan manusia dan juga 1,200mg ekstrak yang sangat pekat daripada kulit dan biji buah anggur muscadine.

Hanya satu sudu kecil Vivix™ membekalkan jumlah manfaat kesihatan yang hampir sama dengan resveratrol yang dijumpai di dalam 100 gelas jus anggur merah. Bekalan 30hari Vivix™ memberikan anda manfaat 3,000 gelas jus buah anggur dengan jaminan TANPA ALKOHOL!





















Call / SMS / WA : 019-4320059 Email : umi.nazrah@gmail.com Fb : http://www.facebook.com/nazrah Fb FanPage : http://www.facebook.com/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

3 ulasan:

  1. Salam kenal ..umi...packing dia macam SK11..ingatkan SK11 tadi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak. yang ni daripada Shaklee :)

      Padam
  2. perkongsian yang baik.. :D

    BalasPadam