Lecithin habis!!!! Jangan risau, Omega Guard kan ada untuk bakar lemak


Ye betul. Jangan risau pasal Lecithin, si pembakar lelemak degil tu habis kat cawangan Shaklee Malaysia. Sebabnya ada produk yang boleh menggantikan Lecithin. Tapi kan ada banyak produk asid lemak omega-3 atau pun minyak ikan (fish oil) di pasaran sampaikan kita tak tahu nak pilih yang mana satu kan? Tapi kat sini saya nak highlight kan apakah keistimewaan atau pun Shaklee Difference yang membuatkan produk Omega Guard ni berada di tarafnya yang tersendiri.

Dalam hanya 3 bulan selepas pengambilan Omega Guard secara konsisten dan sedikit bersenam.

Pengambilan Slimming Set Shaklee + Omega Guard akhirnya mengembalikan tubuh badan seperti zaman anak dara.

Sumber Omega Guard Shaklee adalah daripada asid lemak marin (marine lipid oil) iaitu yang diekstrak daripada sumber ikan lautan air sejuk yang dalam. Sumber ikan lautan dalam ni boleh mengurangkan risiko aterosklerosis dan kanser. Aterosklerosis terjadi di mana berlakunya penyempitan dan pengerasan di dalam pembuluh darah arteri akibat pengendapan kolesterol dan zat-zat lemak. Asid lemak marin ini akan menghalang platlet darah daripada melekat bersama-sama, membantu menipiskan darah dan membantu meningkatkan aliran darah. Ianya juga boleh menurunkan paras kolestrol dan trigliserida.

Shaklee OmegaGuard™ mengandungi sumber omega-3 asid lemak politaktepu yang pekat, bergred farmaseutikal yang diperolehi daripada minyak ikan. 3 softgels Omega Guard membekalkan sejumlah 1,000mg asid lemak omega-3 termasuk 545mg asid eicosapentaenoic (EPA), 360mg asid docosa-pentaenoic (DHA) dan 95mg rantaian panjang asid lemak seperti linolenik alfa dan asid stearidonic semulajadi. OmegaGuard™ membantu kita untuk mendapatkan keseimbangan di dalam sumber omega-3 dan omega-6. Selain tu, membekalkan kesemua 7 spektrum sumber semulajadi asid lemak omega-3 iaitu EPA, DHA, ALA

KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD


OmegaGuard ultra tulen, minyak ikan terbaik di dunia yang mengandungi tujuh spektrum penuh omega-3 termasuk EPA, DHA, ALA, dan banyak lagi.


• Kajian menunjukkan bahawa tahap EPA dan DHA Omega-3 asid lemak boleh:
- Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung*
- Bantuan mengekalkan tahap trigliserida yang sihat*
- Bantuan mengekalkan tekanan darah yang normal*
- Otak Sokongan 2, visual 1, dan fungsi sendi*
• Lebih 4,500 kajian penyelidikan mengenai omega-3 asid lemak kesan ke atas kesihatan keseluruhan telah
dijalankan dalam 25 tahun yang lalu.
• Pengambilan purata Amerika EPA dan DHA hanya 0.1-0.2 g / hari, walaupun Persatuan Jantung Amerika mengesyorkan sekurang-kurangnya dua hidangan ikan setiap minggu untuk menyediakan pengambilan 0.3 hingga 0.5 g / hari EPA dan DHA.
• makanan yang Amerika menyediakan lebih daripada sepuluh kali ganda omega-6 daripada omega-3 asid lemak walaupun terdapat perjanjian saintifik umum bahawa individu perlu mengambil lebih Omega-3 dan kurang omega-6 asid lemak yang menggalakkan kesihatan yang baik.

Kajian menunjukkan bahawa tahap Omega-3 asid lemak yang menggalakkan kesihatan kardiovaskular dan membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan tahap trigliserida. *


http://deviantart.net/benlovesbeyonce-d3fl7fu
blog.propertyhawk.co.uk
Call / SMS / WA : 019-4320059 Email : umi.nazrah@gmail.com Add Fb saya : http://www.facebook.com/nazrah untuk chatting secara langsung dengan saya Klik Like di FanPage saya : http://www.facebook.com/cantiksss untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja. Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

2 ulasan:

  1. Ini produk yang bagus terbaik sekali :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah. Memang sangat bermanfaat untuk buang lemak degil ;)

      Padam