Demam, jangan ambil mudah!


Demam mungkin dianggap tanda penyakit biasa. Namun, berjaga-jaga kerana ia mungkin gejala awal kepada penyakit yang lebih serius seperti barah darah yang dikenali sebagai Lymphoma iaitu sejenis kanser darah yang bermula dari sel sistem imun dipanggil lymphocytes. Pesakit boleh mengalami bengkak pada nodus limfa di leher, bawah lengan, perut dan groin, demam atau jangkitan yang tidak dapat dijelaskan, sakit dada, perut atau tulang yang tidak dapat dijelaskan serta berat badan turun mendadak.

Cegah sebelum terlambat dengan perlindungan semulajadi NutriFeron Shaklee yang terbukti secara klinikal terdiri daripada gabungan ekstrak tumbuhan seperti biji labu, biji plantago, bunga HoneySuckle Jepun dan Bunga Safflower yang berfungsi sebagai antioksidan dan mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari. NutriFeron Shaklee menstimulasikan setiap sel di dalam badan kita untuk menghasilkan interferon aslinya sendiri.


Interferon ditemui oleh Dr. Yosuhiko Kojima pada tahun 1954, iaitu bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel badan. Ianya diaktifkan setiap kali sel dijangkiti oleh mikrob, virus, sel kanser dan lain-lain.

Dalam sel darah putih yang berfungsi macam askar, serang virus, bakteria, kuman dari luar. Masalahnye, askar ni jadik lemah bila tuan badan nye letih, stress, ambil diet tak seimbang, tertekan dan sebagainya. Jadi kena la mintak bantuan askar luar iaitu interferons. Interferon ni pulak ada 2 jenis yg baik dengan yang jahat. Yang baik adalah natural/ semulajadi dan menggalakkan pertumbuhan askar baru dlm badan. Yang jahat pulak mcm kemo, bukan yang sakit jer diserang sel yang sihat pun mati. Uols nak ke interferons jahat ni?

Bila badan kita cukup interferons, senang la nak lawan dengan penyakit macam hepatitis, kanser, alahan, influenza malahan lupus. Sebab apa? Sebab nutriferons ni mengukuhkan sistem imun kita. Senang tak?

Dekat luar ada je ubat interferon, supplement lain yang ada fungsi yang sama, kenapa kena pilih Nutriferon Shaklee ni?

Haaaa inilah Shaklee Difference, kerana NutriFeron ni

1. Meningkatkan tahap interferon secara semulajadi dalam masa 3hari – saintis telah mengenalpasti interferon sebagai satu faktor penting penyumbang kepada fungsi imun yang sihat. Nutriferon adalah satu-satunya supplemen tambahan di US yang dihasilkan oleh immunologist yang menjumpai interferon yang meningkatkan pengeluaran interferon di dalam badan secara semulajadi.

2. Dihasilkan oleh individu yang menjumpai Interferon - Dr. Yasuhiko Kojima, imunologi dunia yang terkenal yang telah menemui interferon pada tahun 1954, telah melakukan penyelidikan berdedikasi selama empat puluh tahun untuk mencari sebatian semulajadi yang akan memberi rangsangan kepada pengeluaran interferon. Nutriferon daripada Shaklee adalah satu-satunya supplemen perlindungan di US.

3. Penyelidikan selama 40 tahun – selepas 40 tahun melakukan ujian yang teliti dan melibatkan percubaan bertan-tan kandungan sebatian semulajadi dan herba, Dr. Kojima membangunkan campuran unik empat elemen berkuasa sayur-sayuran yang meningkatkan pengeluaran semulajadi interferon badan.

4. Campuran interferon yang dipatenkan – elemen tumbuh-tumbuhan penggalak. NutriFeron mempunyai MACH, 1 campuran interferon daripada ekstrak tumbuhan yg telah dipatenkan formula ekslusif yang mengandungi ekstrak biji labu, ekstrak safflower, ekstrak benih Asian Plantain dan ekstrak bunga Japanese Honeysuckl.

5. Disokong oleh 4 kajian klinikal ke atas manusia- 4 kajian klinikal yang dikeluarkan mengesahkan kesihatan luarbiasa dan sokongan imunisasi hasil manfaat daripada campuran ekstrak proprietari yang ditemui di NutriFeron.

6. Formula eksklusif dilindungi oleh tiga paten - Nutriferon disokong oleh tiga paten dan hanya boleh didapati melalui Shakee dan Independent Distributor Shaklee sahaja. Formula yang unik dan berpaten ini hanya eksklusif di Shaklee.

7. Dibuat menepati piawaian kualiti yang terbaik – supplemen tambahan yang berkesan, NutriFeron telah melalui ujian sistematik yang ketat untuk keselamatan, kesucian, potensi, dan prestasinya.

Jadi jangan lupa untuk dapatkan offer April NutriFeron. 30peket untuk 30minggu, harganya memang sangat mampu milik. Offer istimewa di https://www.facebook.com/cantiksss

Umi Nazrah
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 869539

Mobile: 019-4320059
FB - facebook.com/nazrah
Website - cantiksihatsemulajadi.com
Page - Cantik Sihat Semulajadi




Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Catat Ulasan