Omega 3 dan Dalaman Seorang Perempuan - Meningkatkan Umur dan Kesihatan

Bagi wanita, tanda-tanda penuaan datang dalam darjah yang berbeza-beza dan pada peringkat kehidupan yang berbeza-beza. Bagi kebanyakan wanita, penuaan mula menjejaskan kulit, saraf dan sistem kardiovaskular, apa yang muncul untuk menjadi, pada masa yang sama. Dengan perkembangan penyelidikan baru-baru ini, kesan positif Omega 3 memberikan kepada badan wanita adalah banyak dan tidak harus diabaikan. Sebagai sebahagian daripada program yang sihat pemakanan wanita, Omega 3 perlu diperbadankan melalui makanan tambahan, atau oleh makanan, dalam semua jantina dan peringkat umur, tetapi terutama bagi wanita yang ingin memastikan hasil yang optimum dari segi tenaga, kemudaan dan menurun risiko untuk saraf dan penyakit kardiovaskular.


Omega 3, yang ditemui dalam minyak ikan lemak, boleh digunakan melalui makanan atau melalui supplemen. Digunakan secara bersendirian, atau dalam kombinasi dengan Vitamin E dan Niasin, Omega 3 menyediakan wanita dengan blok bangunan selular untuk memastikan peremajaan kulit muda. Dalam makanan, Omega 3 adalah yang paling biasa ditemui dalam ikan seperti tuna dan salmon dan pemakanan mengesyorkan wanita memakan ikan ini sekurang-kurangnya dua kali seminggu. Selain itu, penggunaan minyak flaxseed dalam masakan juga disyorkan.

Untuk kulit wanita, Omega 3 menyediakan pemulihan perlu minyak yang diperlukan untuk mengekalkan penampilan muda dan sihat. Omega 3 juga menyediakan minyak dan kekuatan untuk memperkayakan rambut dan kuku wanita. Apabila diet wanita kekurangan Omega 3, kuku, rambut dan kulit menjadi kering dan rapuh yang seterusnya akan menyebabkan penuaan.


Di samping untuk meningkatkan kuku wanita, rambut dan kulit, Omega 3 memudahkan pembangunan mediator sel yang diperlukan untuk pemulihan proses sistem saraf. Dengan pemulihan ini, saraf, retina dan fungsi otak adalah lebih baik dan terdapat pengurangan dalam kemungkinan pembekuan darah dan oleh itu, mengurangkan risiko strok. Sebaliknya, diet rendah dalam Omega 3 wanita, boleh membawa kepada insiden yang lebih tinggi daripada reaksi alahan dan risiko yang lebih besar untuk pembangunan artritis sebagai penuaan berlaku.

Kesihatan, aktif, wanita, yang menggunakan 3 Omega, pada setiap hari, dalam kombinasi dengan Vitamin E dan Niacin, mendapati perlindungan yang lebih besar terhadap penyakit jantung, kadar jantung berehat dengan hasil yang lebih baik mengikuti rutin senaman yang lebih rendah. Selain itu, implikasi Omega 3, ke atas semua kanak-kanak dan orang dewasa, dengan Attention Deficit Disorder, juga terbukti seperti yang dilihat dalam kajian tiga bulan. Ini hasil kajian mendapati TAMBAH kanak-kanak, yang mengambil Omega 3 tambahan harian, perhatian yang lebih baik, tahap tumpuan dan menurun tahap impulsif.


Omega 3 terus kekal di barisan hadapan dalam cadangan penjagaan kesihatan dan, dalam kombinasi dengan vitamin tambahan dan lain-lain, berfungsi untuk meningkatkan jangka hayat wanita dan penampilan muda yang dicari oleh wanita yang begitu banyak.



Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:
Call / SMS : 019-4320059
Email : umi.nazrah@gmail.com
Add Fb saya : Umi Nazrah untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di FanPage saya : Cantik Sihat Semulajadi untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja.
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Catat Ulasan