Minyak ikan omega 3 terbaik adalah Omega Guard Shaklee


Ramai orang diluar sana beranggapan bahawa semua minyak ikan yang terdapat di farmasi atau klinik adalah sama. Ia mungkin nampak serupa namun hakikatnya ia tidak sama. Sekejap lagi saya akan kupaskan kenapa saya kata minyak ikan omega 3 iaitu Omega Guard Shaklee berbeza daripada minyak ikan omega 3 yang lain.


Sebelum tu, Sedikit info berkenaan Omega Guard Shaklee yang dikatakan minyak ikan omega 3 terbaik di dunia.


Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.

7 kelebihan minyak ikan omega 3 (Omega Guard Shaklee) ialah

1. Minyak ikan Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)
2. ia tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik tetapi dihasilkan dari ikan itu sendiri.
3. Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.
4. Omega Guard Shaklee adalah satu-satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.
5. 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA.
6. Omegaguard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal dan berteknologi terkini
7. Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrak omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB. http://hani-dex.blogspot.com/

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / SMS : 019-4320059
Email : umi.nazrah@gmail.com
Add Fb saya : Umi Nazrah untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di FanPage saya : Cantik Sihat Semulajadi untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja.
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Catat Ulasan