Demi cinta seorang lelaki terhadap kekasih, isteri, ibu

Bak kata bait-bait lagu Projek Pistol, Wahai wanita | Wanita yang berada di seluruh dunia | Tak kira bangsa | Umur atau rupa | Oh asalkan kau wanita, peranan seorang wanita ni amatlah berat dan penuh dengan tanggungjawab. Di peringkat umur 20an hingga lewat 30an, wanita mengimbangi kerjaya dan keluarga. Lewat 30an hingga lewat 40an, wanita mengalami perubahan hormon perimenopause. Manakala lewat 40an hingga 50an ke atas, wanita mengawal penyakit kronik.

Selain tu, masalah umum yang wanita hadapi adalah seperti stress, masalah kesihatan akibat stress, penyakit-penyakit autoimun yang mempengaruhi wanita secara tidak seimbang, kardiovaskular dan sistem saraf tidak berfungsi dengan baik, kurang tidur, penambahan berat badan, penyakit jantung & strok, diabetes, kanser pangkal rahim dan sebagainya.

Khusus untuk wanita, Shaklee menyediakan SET KESIHATAN WANITA. Set ini terdiri daripada Omega Guard, GLA Complex dan OsteMatrix.



Jadi lelaki, sungguh banyak pengorbanan seorang wanita dalam hidup anda. Tak salah menghargai kasih sayang mereka dengan supplemen Shaklee. Ianya halal, semulajadi dah berbaloi.

Berminat? Untuk order @ pertanyaan, hubungi
Umi Nazrah,
facebook.com/nazrah
umi.nazrah@gmail.com
019-4320059 Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan