Kembalikan bentuk badan cantik dan menarik

Pernahkah anda tertanya-tanya, "Apakah bentuk badan saya?" atau "Apakah bentuk badan yang paling ideal?" Sekiranya anda meneliti tubuh beribu-ribu orang, anda pasti akan perasan bahawa kebanyakan wanita mempunyai masalah di bahagian perut, pinggang, punggung, pinggul, kaki, paha, lengan serta bahagian atas badan.


Terdapat empat jenis bentuk badan - EPAL (berat terkumpul di bahagian tengah badan), PIR (berat terkumpul di bahagian pinggul dan paha), PISANG (lurus dari atas ke bawah) atau JAM PASIR (potongan badan yg sangat menarik).

Masa, gaya hidup, diet, masalah perubatan dan kehamilan merupakan faktor-faktor yg boleh meninggalkan jejak negatif ke atas badan anda. Maka adalah baik sekiranya anda mengetahui cara-cara untuk membentuk semula badan anda.

Dapatkan bentuk badan ideal anda dengan produk Shaklee iaitu Herb-lax dan Lecithin.

HERB-LAX

Dr Shaklee telah memperkenalkan Herb-Lax pada tahun 1917. Ia direka untuk tindakan pembersihan untuk membantu proses semula jadi badan. Herb-Lax adalah gabungan 9 herba, termasuk daun Senna, yang telah digunakan untuk lebih daripada 3,000 tahun sebagai julap semulajadi.

Herba yang digunakan dalam Herb-Lax tidak berkaitan dengan julap kimia buatan yang dijual di mana2. Produk-produk julap buatan ni biasanya merengsakan tisu dengan cara menarik bendalir ke dalam usus untuk memaksanya mengeluarkan bahan-bahan dalam usus. Julap tiruan seperti ini boleh melemahkan organ-organ dan boleh menyebabkan kebergantungan terhadapnya, dehidrasi dan ketidakseimbangan elektrolit. Jadi, berhati-hati ya.

Sebaliknya, Herb-Lax secara semulajadi merangsang pengecutan otot usus. Ini membolehkan penyingkiran sisa-sisa yang terperangkap dan memendekkan masa transit, dan mengelakkan penyerapan toksin. Herb-Lax boleh membantu meningkatkan pengaliran darah, mengurangkan bau badan, jerawat, melegakan sembelit, gas perut dan usus, dan menormalkan fungsi usus.
Sumber vitaminsemulajadi.com

LECITHIN

The National Academy of Sciences telah menentukan kolina penting dalam pemakanan kerana ia meningkatkan kesihatan otak, hati, sistem kardiovaskular dan sistem pembiakan. Kolina adalah suatu komponen neuro-penghantar asetilkolina yg terlibat dlm penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf.

Lecithin adalah kompaun semulajadi yg membantu badan menyerap zat-zat larut lemak seperti beta carotene dan vitamin A,D,E,K

Fungsi Lecithin
  • Emulsifier semulajadi (kacang soya)
  • Menghalang penyerapan minyak berlebihan daripada diserap
  • ke dalam darah dan menghalang drp disimpan didalam badan
  • Mencairkan lemak2 dalam darah
  • Mengoptimakan fungsi otak (kolina)
  • Membantu penyerapan vitamin2 larut lemak A,D,E,K
  • Menurunkan peratusan kolesterol jahat (LDL)

Berminat? Untuk order @ pertanyaan, hubungi Umi Nazrah, facebook.com/nazrah umi.nazrah@gmail.com 019-4320059 Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan