Berpantang dengan jamu vs dengan supplemen/vitamin?

Saya pernah berpantang dengan jamu. Kesannya? Ya Rabbi, menangis bagai nak rak masa nak membuang air besar. Tu ja boleh bagitau. Yang selebihnya adik, mak dan ayah ja yang tau (nasib baik depa takleh nak cerita online, haha) macam mana lah operasi nak membuang air besar tu. Tau la jamu, even dah minum air banyak pun, sembelit dan buasirnya memang sangat teruk lah dirasai. Teriak (ayat orang Kedah, sila baca menangis) tu jangan dok kata la. Setiap kali nak membuang air besar ja, mesti teriak. Teran tak larat nak teran dah. Najis punya la keras.

Lepas dah habis pantang, baru la terjumpa supplemen Shaklee. Sebab aku menyusu badan jadi nak la tambah zat mineral tambahan kat dalam badan ni. Waktu ni lah sedar kehadiran dan fungsi Alfalfa Complex, OsteMatrix yang membantu melancarkan proses detoks dan merawat luka akibat buasir. Dah tu Alfalfa selain daripada berfungsi sebagai milk booster, rupa-rupanya dapat menghilangkan keputihan aku yang kekuningan dan berbau busuk tu. Syukur. Aku membuat pilihan yang tepat!

Anda nak berpantang dengan supplemen Shaklee? Jom dapatkannya daripada saya. Dengan harga murah Alfalfa Complex, hanya untuk November sahaja. Kini berpantang kini lebih mudah dengan supplemen Shaklee ;)

Was-was akan fungsi Alfalfa Complex untuk wanita yang sedang berpantang? Antara fungsi Alfalfa Complex untuk wanita lepas bersalin adalah

~ Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri
~ Milk Booster bagi ibu menyusu
~ Melegakan sakit sendi dan belakang.
~ Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
~ Memberi kelegaan semasa haid.
~ Memulihkan urat selepas bersalin
~ Bagus untuk elergi dan ekzema
~ Merawat asma
~ Mencuci usus bagi membuang toksik
~ Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
~ Meneutralkan asid dalam badan
~ Membesar dan menegangkan payudara
~ Melegakan sembelit
~ Memberi sensasi ‘rasa sejuk’



Berminat?

Untuk order @ pertanyaan, hubungi

Umi Nazrah,
facebook.com/nazrah
umi.nazrah@gmail.com
019-4320059

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan