Ibu Hamil : Makanan Power + Panduan Bernas (1)

Nutrisi yang seimbang dan sempurna dalam tempoh 9 bulan ini mampu membantu anda dan juga bayi anda kekal sihat dan sempurna!

Jom cari gali info bermanfaat ni.

Produk tenusu + ikan sardin dalam tin / salmon = kuatkan tulang bayi.

Anda memerlukan kira-kira 1,000mg keperluan kalsium setiap hari bagi membantu pertumbuhan gigi dan tulang bayi. Menurut Pakar Obstetrik dan Ginekologi Sheron Sutherland, M.D, dari Universiti Case Western Reserve, Ohio, kekurangan kalsium di kalangan wanita mengandung bukan sahaja menjejaskan pertumbuhan bayi sebaliknya turut menyebabkan penyusutan jisim tulang dan berlakunya kerosakan gigi kepada ibu itu sendiri. Ini kerana apabila kalsium untuk bayi tidak mencukupi maka tubuh anda akan dengan sendirinya menarik kalsium dari tulang anda untuk membantu menguatkan bayi. Kesannya anda mungkin terdedah kepada risiko mendapat osteoporosis menjelang usia tua nanti.

Sumber kalsium tambahan : Bijiran, roti, oat, jus oren dan sayuran hijau.

Dipetik daripada Majalah Rapi Isu 15 Nov 2010

Oleh sebab itu, penggambilan Ostematrix adalah lebih daripada kalsium yang anda perlukan. Ini kerana Ostematrix membekalkan nutrisi harian anda iaitu kalsium yang membantu membentuk dan maintenance untuk tulang dan gigi, magnesium, vitamin D dan zink, copper dan manganese, membantu di dalam maintenance kesihatan yang baik.

Masih tidak menyakinkan anda?

Testimoni Ostematrix Shaklee
Testimoni Ostematrix Shaklee
Testimoni Ostematrix Shaklee
Testimoni Ostematrix Shaklee

Berminat?


Sila hubungi saya di fb Umi Nazrah | umi.nazrah@gmail.com | tweet @nazra untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan