Siapa Yang Perlukan OsteNutrix Apa Manfaat OsteNutrix Shaklee

Siapa Yang Perlukan OsteNutrix Apa Manfaat OsteNutrix Shaklee
Siapa Yang Perlukan OsteNutrix Apa Manfaat OsteNutrix Shaklee

Siapa Yang Perlukan OsteNutrix Apa Manfaat OsteNutrix Shaklee | Ostematrix Shaklee pil kalsium membekalkan nutrien untuk tulang kuat kini dengan nama baru OsteNutrix Shaklee serta formula dipertingkatkan dan harga baharu.

OsteNutrix kalsium yang isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapannya adalah 99%. OsteNutrix diperbuat daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati. OsteNutrix mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin , zink, kuprum, mangan dan boron.

Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral.

Apakah manfaat OsteNutrix?

◇ Menguatkan tulang - Menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, gigi, sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalacia ( ricket dewasa ), eczema, kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat

◇ Memperbaiki kekejangan dan kebas kebas - Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis.

◇ Meringankan stress - Mengimbangi tekanan darah; memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf - malah menggalakkan tidur selesa, memperbaiki jantung berdebar, gementar, mimpi buruk dan stres. Juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam

◇ Memperbaiki masalah haid - Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000gm kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kecil

◇ Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik

◇ Vitamin D - Didapati mampu merawat penyakit rickets. Meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk untuk meningkatkan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki periodontal.

Siapa Yang Perlukan OsteNutrix Apa Manfaat OsteNutrix Shaklee
Siapa Yang Perlukan OsteNutrix Apa Manfaat OsteNutrix Shaklee


Siapa yang perlukan OsteNutrix?

1. Ibu yang mengandung, menyusukan dan wanita yang pernah melahirkan anak.
2. Mereka yang mempunyai masalah alergi pengambilan bahan-bahan tenusu seperti susu.
3. Mereka yang selalu mengalami sakit-sakit kaki, sakit-sakit sendi, sakit di bahagian tulang belakang, sejuk-sejuk badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk dengan jarum.
4. Mereka yang mudah keletihan dan tidur yang kurang membuatkan golongan ini mudah letih dan sukar untuk bangun tidur.
5. Sakit kepala yang teruk dan berhari-hari.
6. Mereka yang sedang menjalani fisioterapi.
7. Mereka yang mempunyai masalah pecah-pecah di telapak kaki dan rekahan di tumit kaki.
8. Mereka yang mengalami PMS yang sangat teruk sehingga terpaksa mengambil pil penahan sakit setiap kali datang bulan.
9. Mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan darah.
10. Mereka yang mengalami masalah sembelit.

Siapa Yang Perlukan OsteNutrix Apa Manfaat OsteNutrix Shaklee



Jika anda ada sebarang persoalan atau pertanyaan, boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan