3 kelebihan kenapa ramai buat bisnes berniaga secara online

3 kelebihan kenapa ramai buat bisnes berniaga secara online
3 kelebihan kenapa ramai buat bisnes berniaga secara online

3 kelebihan kenapa ramai buat bisnes berniaga secara online 

Rata-rata sahabat saya di dalam media sosial ni pasti ada berniaga online. Dah lama sebelum PKP lagi, ramai orang dah pilih berniaga online. Tak kira lah berniaga online jadi ejen ka, dropship ka. Asalkan berniaga online yang mampu menjana pendapatan sampingan. Agak-agak la kan pasaipa la ramai yang pilih nak berniaga online ni? Sudah pasti nya lah sebab bisnes online ni ada kelebihan dia yang tersendiri. 

Paling utama bisnes online ni jadi pilihan suri rumah sebab bisnes online ni fleksibel dan boleh berniaga di mana saja. Sebab tu ibu-ibu suka buat bisnes online. Sambil dok hayun endoi anak dok zikir nak bagi anak tidoq, jari jemari tu boleh la dok balas wasap pelanggan ka, prospek ka atau dok buat coaching ejen dropship. Anak lena, duit masuk. Ha camtu. Suri rumah juga nak berusaha hidup berdikari untuk mendapatkan apa yang depa impikan. 

3 kelebihan kenapa ramai buat bisnes berniaga secara online
3 kelebihan kenapa ramai buat bisnes berniaga secara online

Dengan bisnes online, suri rumah tekad untuk mengubah nasib dan bersama-sama mengajak lebih ramai wanita lain menjana pendapatan sendiri. Bisnes online ni hanya dengan menggunakan sebuah telefon bimbit dan data internet, kita boleh gunakan peluang sebaik mungkin untuk memulakan perniagaan. Bisnes dengan semuanya di hujung jari dan kita tak perlu berkejar-kejar ke banyak tempat untuk menguruskan perniagaan kita. 

Kelebihan ketiga dengan bisnes online ialah komunikasi antara kita sebagai penjual dengan pelanggan tu terus online. Kita boleh balas pertanyaan pelanggan kat wasap, kat messenger fb. Dah takyah nak jumpa depan-depan dan terangkan kat depa. Tunggu depa baca dan balas ja mesej kita. Selain tu, jika pelanggan ada sebarang persoalan kat kita tu kita boleh la semak kat nota atau search di google dulu sebelum kita bagi jawapan. 

 Oleh itu, sekarang ini ialah masa terbaik untuk kita berniaga online kerana rezeki sudah di hujung jari. Hanya memerlukan kita memulakan langkah pertama kita sahaja.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
Pengedar Shaklee Sik Kedah

* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

3 ulasan:

  1. semoga sukses bisnes online ibu2 semua :)

    BalasPadam
  2. semoga dimurahkan rezeki untuk semua peniaga-peniaga diluar sana !

    BalasPadam
  3. saya antara peniaga online! semoga semua peniaga online dimurahkan rezeki selalu!

    BalasPadam