Testimoni Detox Shaklee Program Turun dari Saiz XL ke Saiz S

Testimoni Detox Shaklee Program Turun dari Saiz XL ke Saiz S
Testimoni Detox Shaklee Program Turun dari Saiz XL ke Saiz S
Testimoni Detox Shaklee Program Turun dari Saiz XL ke Saiz S | Pelan pemakanan detox Shaklee merangkumi nutrisi, senaman dan suplemen.

Ini cerita detox saya yang awesome bersama Shaklee!

Sebelum ni ada juga jaga makan, tak makan nasi, ambik protein. Tapi berat tak turun2 sbb tak bole tinggal nescafe dan teh tarik😬.

Terasa badan semakin berat. Seluar semakin ketat. Stamina semakin hilang. Paling tak suka nak panjat tangga rumah sebab terasa sakit kaki. Bangun tidur badan terasa letih dan tak bermaya. Saya memang susah hati dengan keadaan saya masa tu.

Bila master Zura Betty and geng ajak untuk buat detox shaklee terus saya join. Macam tahu tahu jer saya memang tengah cari cara untuk turunkan berat badan.

Entah macam mana, dengan aura yang ada dalam team detox tu, saya mampu untuk buat detox pertama kali dengan penuh bersemangat.
Saya guna semua suppliment detox.

Alhamdhulillah hari ke 4 dah nampak kesan, berat turun 3 kg, inci hilang 3 cm masa tu. Tak pernah sebelum ni saya diet dapat result secepat macam ni. Bila dah nmpak hasil macam ni, saya pun makin bersemangat dan teruskan detox sampai hari ke 7.

Saya ikut semua tips Masters dalam tu. Saya lupa terus pasal nescafe dan teh tarik. Tak sanggup lagi minum air dan makan yang manis - manis. Garam pun saya tak ambil langsung.

Testimoni Detox Shaklee Program Turun dari Saiz XL ke Saiz S
Testimoni Detox Shaklee Program Turun dari Saiz XL ke Saiz S

Habis sesi detox pertama kali, saya turun 5.5kg dalam masa 7 hari. Inci hilang 4cm untuk perut sahaja.

Yang paling seronok, tak der lagi rasa mencungap bila naik tangga. nak lari pun rasa ringan jer badan, dan....yang paling seronok, nafas semakin panjang, bila mengaji lancar jer. Kulit rasa lebih lembab dan halus.

Sangat berpuas hati dengan pertama kali detox, saya teruskan dengan eat clean. Setiap bulan saya buat detox. Selepas 3 kali detox, saya mampu turunkan 16kg. Dari saiz XL to saiz S.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee,
boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan