Apa itu ESP Shaklee dan Pengalaman Cara Minum ESP Shaklee

Apa itu ESP Shaklee dan Pengalaman Cara Minum ESP Shaklee
Apa itu ESP Shaklee dan Pengalaman Cara Minum ESP Shaklee
Apa itu ESP Shaklee dan Pengalaman Cara Minum ESP Shaklee | ESP (Energizing Soy Protein) ialah suplemen minuman protein yang dihasilkan daripada kacang soya.

ESP Shaklee lengkap dengan 9 jenis asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan kita. Protein soya Shaklee ini turut diperkaya dengan 5 jenis vitamin dan 4 jenis mineral yang menyokong keperluan harian tubuh. 1 tin ESP (850 gram) dihasilkan daripada 30 kilogram kacang soya yang mana mampu memberikan tenaga dan sifat kekenyangan yang tahan lama.

Perbezaan ESP Shaklee
1. Soya Shaklee adalah NON-GMO (genetiknya tidak diubah)
2. Soya Shaklee dibasuh menggunakan air bersih dan bukan alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.
3. ESP Shaklee telah diuji secara klinikal.
4. Setiap hidangan ESP Shaklee bersamaan 2x ganda protein daging, 4x ganda protein telur dan 12x ganda protein susu.
5. ESP Shaklee bersifat rendah lemak, rendah kolestrol dan mudah diserap oleh tubuh badan manusia.
6. ESP Shaklee mengandungi 39 Indeks Glisemik yang rendah sesuai untuk penghidap kencing manis.
7. ESP Shaklee mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan.


Pengalaman Cara Minum ESP Shaklee

Pengambilan ESP dan vitamin yang lain secara konsisten membolehkan saya menyusu sepenuhnya anak ketiga. Anak pertama dan kedua saya hanya dapat menyusu sehingga setahun lebih saja. Selepas itu susu mulai berkurang dan kering.

Saya minum ESP dengan teknik bancuhan yang berbeza. Kalau dulu saya kacau pakai sudu je, tapi kali ni saya minum ESP guna shaker. Memang beza rasanya. Serbuk ESP rasa makin halus dan ada rasa vanilla.

Setiap pagi saya memang cepat lapar mungkin sebab menyusu dan asyik terjaga waktu malam. Saya amalkan minum ESP Shaklee setiap pagi sebelum sarapan. Rasa kenyang dan bertenaga untuk uruskan anak-anak dan buat sarapan setiap pagi.

Cara Minum ESP Shaklee?
Ada pelbagai Resepi Bancuhan ESP Shaklee Sedap, Mudah dan Lazat kami kongsikan di SINI

Anda dah tahu kan 
Apa itu ESP Shaklee dan Pengalaman Cara Minum ESP Shaklee. 
Semoga bermanfaat.

Nak dapatkan promosi ESP Shaklee?


* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

8 ulasan:

  1. Good sharing.. bagus juga ya ESP Shaklee nie..

    BalasPadam
  2. Bila tgk Irine Nadia jd kaya raya jual shaklee..hmmm teri gin la jgk..

    BalasPadam
  3. good sharing. saya pun ambil esp ni

    BalasPadam
  4. Bagus ESP ni juju pernah minum, kenyang tahan lama

    BalasPadam
  5. macam nak jd ejen shaklee la pulak.

    BalasPadam
  6. tq sharing. jadi mak2 ni tenaga kena luar biasa

    BalasPadam
  7. Dah cuba minum ESP, memang betul-betul menjadi. Kulit rasa glowing. Tapi, tak dapat nak teruskan minum. Sebab harga dia heheh kalau ada offer je baru minum ESP lagi. Tenggelam timbul sikit dengan ESP :P

    BalasPadam
  8. Pernah cuba. sedap rasanya!

    BalasPadam