Promosi Oktober 2019 Shaklee Ostematrix : Perbezaan dan Kebaikan

Promosi Oktober 2019 Shaklee Ostematrix : Perbezaan dan Kebaikan
Promosi Oktober 2019 Shaklee Ostematrix : Perbezaan dan Kebaikan
Promosi Oktober 2019 Shaklee Ostematrix : Perbezaan dan Kebaikan | Pil kalsium mengandungi kalsium, magnesium dan vitamin D yang membantu masalah osteoporosis.

Ostematrix Shaklee Perbezaan dan Kebaikan

Kalsium yang isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapannya adalah 99%. Ostematrix diperbuat daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, mangan dan boron.

Kesemua nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral. Kajian telah membuktikan supplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan.

Untuk mendapatkan vitamin kalsium yang optimum dalam badan, vitamin D diperlukan untuk penyerapan pada gigi dan tulang. Dan untuk memastikan tulang ‘melekat’ dengan baik antara satu sama memerlukan magnesium. Kombinasi kalsium, vitamin D dengan magnesium sangat diperlukan untuk memastikan tulang dan gigi mendapat nutrient sepatutnya.

Panduan memilih suplemen kalsium

* Pilih produk yang ada vitamin D dan magnesium untuk membantu serapan maksimum.
* Hindari produk yang dibuat daripada tulang dan dolomite untuk mengelakkan keracunan plumbum.
* Elakkan mineral chelated kerana proses tersebut boleh menyebabkan tubuh menyerap logam berat tercemar dan toksin dalam proses menyerap mineral.

Cara terbaik untuk mengukur penyerapan kalsium daripada supplemen adalah dengan mungukur perubahan dalam tahap kalsium darah selepas penggunaan supplemen. Pengambilan hanya 3 biji Ostematrix menyebabkan dalam peningkatan statistik penting dalam tahap kalsium darah untuk 12jam.

Ostematrix membekalkan

1. Kalsium 1,000mg - Sumber semulajadi yang berkonsentrasi dan mudah diserap
2. Magnesium 400mg - Bantu mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang & menguatkannya
3. Vitamin D 400IU - Merangsangkan penyerapan kalsium
4. Boron - Bantu dalam metabolisma tulang
5. Mangan, tembaga & zink - Mengaktifkan enzim yang membantu dalam pembinaan kepadatan tulang

Promosi Oktober 2019 Shaklee Ostematrix


Beli 3 botol Ostematrix
Dapatkan diskaun 5%
Harga RM 174.56


Nak jimat lagi, jom daftar ahli Shaklee


* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

2 ulasan:

  1. Bagus Shaklee Ostematrix ni erbezaankan dan Kebaikan

    BalasPadam
  2. thanks for the share...kdg kdg banyak sangat produk kt luar sna, xtahu yang mana stu dperlukan...

    BalasPadam