Cara Untuk Hilangkan Selsema, Batuk, Lebam dan Gusi Berdarah

Cara Untuk Hilangkan Selsema, Batuk, Lebam dan Gusi Berdarah
Cara Untuk Hilangkan Selsema, Batuk, Lebam dan Gusi Berdarah
Cara Untuk Hilangkan Selsema, Batuk, Lebam dan Gusi Berdarah | Sebelum kenal Shaklee, mudah kena selsema, batuk, lebam pada badan bila terhantuk dan gusi berdarah.

Ni semua disebabkan kurangnya vitamin C dalam badan. Sebab kak ja sendiri kurang makan sayuran dan buahan.
Cara Untuk Hilangkan Selsema, Batuk, Lebam dan Gusi Berdarah
Cara Untuk Hilangkan Selsema, Batuk, Lebam dan Gusi Berdarah
Selsema dan batuk ni mudah sangat berjangkit pada kak ja. Janganlah ada orang yang selsema atau batuk. Memang kak ja akan ambik turn lepas tu. Rasanya dalam sebulan tu macam takde hari yang sihat untuk kak ja. Ubat selsema tu dah jadi kawan baik kak ja 😔.

Bab lebam plak, pantang terhantuk sikit, mesti naik lebam pada anggota badan. Kadang2 tak perasan pun bila terhantuknya. Tau2 je dah lebam. Lebam nak baik pun ambil masa berhari2.

Masa gosok gigi, gusi selalu berdarah. Wajib berdarah setiap kali gosok gigi. Gigi pun rasa nyilu je setiap kali digosok.

Kak ja start ambil Sr Vita C Plus 6 tahun yang lepas. Vitamin C ni antara vitamin wajib kak ja setiap hari.


Sebenarnya kak ja sendiri tak perasan sejak bila masalah2 kak ja tu hilang. Lebam dah takde. Gusi dah tak berdarah. Selsema tu kadang2 ada jugak, tapi susah sangat nak berjangkit berbanding dulu.

Bersyukur sangat sebab kesihatan semakin baik. Kulit muka pun makin bersih dan cantik.

Nak dapatkan produk Shaklee?


* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

6 ulasan:

  1. alhamdulillah...kita pun jenis cepat selsema, lagi2 bila da disahkan doktor ada resdung, setiap hari hidung mesti berair...mudah bersin kalo terkena habuk...

    BalasPadam
  2. dana jenis sensitif ngn cuaca sejuk ssh nk kene selsema tp sekali kene mmg teruk terus

    BalasPadam
  3. wah! Produk shaklee sgt mujarab utk penyakit ringan..

    BalasPadam
  4. Saya pun tak suka kalau kena penyakit2 tersebut..huhu

    BalasPadam
  5. Memang bab kesihatan ni sukar diduga. Sekali dia teruk kena memang tak bangun

    BalasPadam
  6. Alhamdulilah so far agak kuat juga antibodi, tak mudah kena demam2 cuma if dah kena , suka kena yg truk n lambat sembuh.

    BalasPadam