Set Berpantang Untuk Ibu Bersalin, Ibu Menyusu dan Untuk Czer

Set Berpantang Untuk Ibu Bersalin, Ibu Menyusu dan Untuk Czer
Set Berpantang Untuk Ibu Bersalin, Ibu Menyusu dan Untuk Czer
Set Berpantang Untuk Ibu Bersalin, Ibu Menyusu dan Untuk Czer | Kelahiran cahaya mata seorang bayi comel akhirnya telah melengkapkan kehidupan suami isteri.

Tatkala menatap wajah sang bayi, sakit bersalin si ibu yang sama ada bersalin secara normal atau bersalin pembedahan / caesar, hilang dengan serta merta.

Bahagia ingatkan hingga ke petang, rupanya ada dugaan menimpa. Ramai ibu zaman sekarang kerap berdepan dengan pelbagai masalah ketika berpantang. Ini kerana ibu muda kekurangan persediaan ketika berpantang.

Antara beberapa masalah yang biasa berlaku di kalangan ibu berpantang ialah

1. Rengat
2. Bentan
3. Sembelit ketika berpantang
4. Bengkak susu ketika berpantang
5. Tekanan, kemurungan, meroyan dalam pantang
6. Bayi kerap meragam
7. Bayi demam kuning dengan bacaan kuning yang tinggi.

Di Shaklee, kami mencadangkan set berpantang premium untuk para ibu selepas bersalin dan menyusu badan.

Set Berpantang Untuk Ibu Bersalin, Ibu Menyusu dan Untuk Czer
Set Berpantang Untuk Ibu Bersalin, Ibu Menyusu dan Untuk Czer

Set berpantang lengkap ini juga membantu para ibu bagi set berpantang untuk kurus. set berpantang untuk bersalin pembedahan caesar, set berpantang untuk keguguran dan set berpantang untuk normal.

Malah set berpantang ini juga selamat untuk bayi G6PD

Ada 6 jenis produk di dalam set berpantang iaitu

1. Multivitamin Vitalea
Vitalea sangat penting untuk ibu berpantang. Membekalkan 23 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan oleh tubuh tapi sukar di dapati semasa berpantang sebab banyak makanan yang perlu dielakkan. Disaluti spirulina yang kaya dengan vitamin dan mineral. Mengandungi zat besi, elemen yang paling diperlukan unuk penghasilan darah merah untuk menggantikan darah yang hilang semasa bersalin serta mengelakkan pucat dan tidak bermaya.

2. B-Complex dengan Asid Folik
Vitamin B Complex berfungsi melegakan sistem saraf dan memberikan ketenangan kepada seluruh sistem badan. Mengelakkan stress dan meroyan di kalangan ibu berpantang. Membantu meningkatkan pembentukan sel darah merah. Menukarkan makanan yang diambil kepada tenaga, ibu akan lebih bertenaga serta menghindari kegemukan sebab kalori dari makanan tidak tersimpan dalam badan. Memelihara kulit dan lapisan-lapisan kulit dan menstabilkan penghasilan melanin, hasilnya kulit makin lembut dan cerah. Pengambilan yang konsisten akan mengurangkan tanda regangan kulit – stretch marks.

3. Sustained Release Vita-C Plus
Vitamin C mengandungi elemen penyembuhan dan lekatan yang bertindak sebagai pencantum dan penyumbuh luka. Membaik pulih sel dan tisu yang rosak. Meningkatkan imuniti sistem pertahanan badan, faedah ini akan turut mengalir dalam susu badan dan bayi juga akan mendapat manfaatnya. Membantu pembentukan kolagen, menganjalkan kulit. Mengandungi BioFlavonoid yang berfungsi mencantikkan dan mencerahkan kulit, pengambilan secara konsisten dan berterusan akan mengurangkan stretch marks dan parut. Sebiji Vitamin C bersamaan dengan 7 biji buah oren.

4. ESP
ESP Susu Soya Protein baik untuk penghasilan susu yang banyak serta tinggi kandungan antibodi. Ibu Berpantang dan Ibu Menyusu digalakkan mengambil ESP Susu Soya Protein. Pengambilannya sangat membantu dalam pemulihan luka luaran dan dalaman. Mencantikkan kulit. Memejalkan otot. Membantu dalam penurunan berat badan. Membantu menambah penghasilan susu ibu. Membekalkan tenaga dan kecergasan badan.

5. Vivix adalah cecair tonik dengan gabungan campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol polifenol dan resveratrol. Majoriti ibu yg telah mengamalkan Vivix semasa berpantang mengakui bahawa ia banyak memberikan kesan positif terutamanya kepada si ibu. Antaranya adalah:

  • Menjadikan ibu bertenaga, tidak lesu & tidak lemah.
  • Mempercepatkan proses penyembuhan luka sama ada luka bersalin normal mahupun cesarean.
  • Merangsang pengeluaran susu badan.
  • Menguatkan sistem imun ibu; jadi ibu tidak mudah jatuh sakit seperti demam.
  • Memudahkan proses ibu berpantang; terutamanya yg berpantang sendiri tanpa bantuan orang tua.

6. Omega Guard
Omega Guard mengandungi asid lemak Omega-3 yang sangat diperlukan untuk fungsi tubuh yang normal. Asid lemak Omega-3 juga mempunyai fungsi untuk memanaskan badan dengan melancarkan pengaliran darah. Maka tak hairanlah jika ianya sangat membantu ibu-ibu yang sedang berpantang, di samping membekalkan DHA yang sangat baik untuk perkembangan otak bayi (bagi yang minum hanya susu ibunya) serta bermanfaat dalam mencegah berlakunya kemurungan pada si ibu (atau istilahnya post-natal depression).

Adakah set berpantang Shaklee dapat bantu para wanita?
Sudah semestinya la sudah.
Macam akak-akak semua kat bawah ni yang telah mengambil set berpantang Shaklee.

Set Berpantang Untuk Ibu Bersalin, Ibu Menyusu dan Untuk Czer

Antara masalah yang telah diselesaikan ialah masalah sembelit ketika berpantang, luka bersalin lambat sembuh yang mana luka bersalin cepat sembuh dan masalah keputihan selepas pantang.

Bagi menghargai wanita untuk semua peringkat umur, ada promosi menarik sepanjang bulan Mei 2019

Promosi set berpantang premium
Harga asal RM 1022.50

Free postage, 
free keahlian/membership, 
bonus bulan hadapan, 
diskaun 10% daripada harga ahli

Harga promo RM 736.20

Anda juga boleh membeli set lain iaitu Twinpack Vivix dan Starter Set Youth Skincare dengan penjimatan sehingga RM 300 dalam masa 60 hari.

Tawaran yang mengujakan, kan?

Jika berminat boleh terus beli online di laman web. Stok segar daripada HQ Shaklee

Atau boleh juga hubungi kami untuk terus mendapatkan promosi Set Berpantang Premium ini.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

7 ulasan:

  1. Salam Ramadhan karem🌹🌹

    BalasPadam
  2. zmn skrg dh mudah, klik2 cari kt internet mcm2 blh jumpa... memudahkan utk ibu2 nk berpantang

    BalasPadam
  3. set ni mmg ckp utk 44 hari berpantang ya?

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah tak payah nak beli dah. Rasanya dah tak mengandung lagi hihi...Zaman hakak mengandung dulu mak mertua belikan jamu HPA UN...

    BalasPadam
  5. Vivix tu mmg popular kan...wpun mahal tp berbaloi bila baca testimonial

    BalasPadam
  6. terbaek set ni.. :)

    BalasPadam
  7. bagus la set shaklee ni

    BalasPadam