Selamat Hari Guru 2019, Cikgu

Selamat Hari Guru 2019 Cikgu
Selamat Hari Guru 2019 Cikgu

Selamat Hari Guru 2019, Cikgu | Guru, Obor Hemah Menyinari Pertiwi. Tema sambutan Hari Guru Peringkat Kebangsaan 2019. Terima kasih cikgu atas jasa yang hebat.

Selamat Hari Guru 2019 Cikgu
Selamat Hari Guru 2019 Cikgu


Logo Hari Guru 2019

Buku melambangkan rakyat Malaysia menyahut seruan Menteri Pendidikan Malaysia memperkukuh dan meningkatkan budaya membaca serta menzahirkan hasrat untuk menjadikan negara sebagai sebuah negara yang berbudaya membaca.

Icon orang melambangkan Guru dan Murid berpisah tiada. Guru mendidik murid sehingga berjaya. Murid berjaya akan tetap menghargai gurunya sepanjang hajat.

Pemilihan warna emas (Gold) memperlihatkan martabat (perumpamaan) seorang guru yang dikasihi. (dalam konteks warna). Dalam konteks nilai seorang guru – jasa guru tidak ternilai.

Nak bagi hadiah apa di hari guru ?

Umi cadangkan set vitamin asas yang diperlukan oleh tubuh seperti Vitalea, B-Complex dan Vita-C Sustained Release

Kerja guru ni penat. Jadi bersesuaian la set vitamin asas ni untuk bantu bagi extra energy pada guru.

Vitalea - Sumber zat besi terbaik yang penting untuk pembentukan darah dan sel! Kandungan vitalea yang lengkap dengan 28 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan dewasa. Vitalea disokong oleh 7 kajian klinikal dan mempunyai teknologi salutan mikro yang membantu pembebasan dengan pantas.

B-Complex - B-complex membantu dalam pembebasan tenaga, metabolisme karbo, lemak dan protein. B-Complex adalah supplement anti stress. B-Complex diperlukan untuk pembentukan darah dan membantu mencegah anemia yang menyebabkan keletihan. Haaa bagus ni untuk cikgu sebab boleh elak stress. Guru yang tak stress mesti boleh mengajar dengan baik dan semangat. Sape yang untung?? Anak kita jugak

VITA-C Sustained Release - Vitamin C ni vitamin cantik. Guru cantik, pelajar pun ceria. Ada certain pelajar suka belajar dengan cikgu sebab cikgu tu cantik. Hehehe bunyinya lucu tapi bagus juga kalau nak elak pelajar ponteng kelas. Dari segi kesihatan vitamin C membantu penyerapan zat besi dengan lebih efisien.

Nak hadiahkan vitamin ini kepada guru-guru anak anda? Boleh terus hubungi Umi


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

7 ulasan:

  1. sungguh besar pengorbanan seorg guru.. selamat hari guru

    BalasPadam
  2. Guru bertenaga, yang dapat manfaat murid juga~

    BalasPadam
  3. Selamat hari guru. Cadangan yang bagus tu untuk bagi set vitamin dengan guru.

    BalasPadam
  4. Bila guru sihat, bertenaga pelajar pun suka. Selamat hari guru

    BalasPadam
  5. selamat hari guru...da lambat nak wish..haha

    BalasPadam