Promosi Shaklee Mei 2019 Youth Skincare Starter Set Free Ahli

Promosi Shaklee Mei 2019 Youth Skincare Starter Set Free Ahli
Promosi Shaklee Mei 2019 Youth Skincare Starter Set Free Ahli

Promosi Shaklee Mei 2019 Youth Skincare Starter Set Free Ahli | Tampil bergaya dengan produk 100% semulajadi, sesuai untuk kulit kering berjerawat dan berminyak.

Promosi Youth Skincare Starter Set dengan free keahlian Shaklee memberikan penjimatan sehingga RM 340

Shaklee Youth Skincare Starter Set ialah set penjagaan kulit yang mudah dan ringkas untuk membantu menyingkirkan sel kulit mati, menghidrat, melindungi dan menyuburkan kulit anda untuk mengekalkan keremajaan.

Starter Set ini mengandungi cleanser, toner, moisturizer spf50 dan night cream.

Promosi Shaklee Mei 2019 Youth Skincare Starter Set Free Ahli
Promosi Shaklee Mei 2019 Youth Skincare Starter Set Free Ahli

LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
Pencuci 3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk membersihkan wajah dengan lembut. Bahan-bahan Utama : Vital Repair+®, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau.

PERFECTING SKIN TONER
Menanggalkan sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran daripada kulit. Membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri. Bahan-bahan Utama : Vital Repair+®, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau.

AGE DEFENSE MOISTURIZER - SPF 50
Bertindak sebagai sunscreen, sunblock dan moisturizer yang melindungi kulit dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan Botani bernutrien melembapkan kulit dan menambahbaikkan penampilan kulit secara menyeluruh. Bahan-bahan Utama : SPF 50, Vital Repair+® Complex, Muscadine Grape Extract

ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM – LIGHT
Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa tidur. Campuran botanikal khas membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit kelihatan lebih muda, licin, dan cerah. Bahan-bahan Utama : Vital Repair+® Complex, Schisandra Chinensis, Lotus Japonicus

ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM – RICH
Krim malam yang diformulasikan dengan shea butter dan jojoba menghidratkan kulit dengan mendalam serta melembutkan kulit. Alga Marin ditambah dengan anti oksida yang kaya dengan vitamin membantu mengecas dan membantu sel kulit semasa tidur, membuatkan kulit kelihatan lebih muda, licin, dan cerah. Bahan-bahan Utama : Vital Repair+® Complex, Lotus Japonicus, Shea Butter, Jojoba.

Apa kata pengguna Youth Starter Set? Anda boleh lihat kisah kejayaan mereka di sini.

 Promosi Shaklee Mei 2019 Youth Starter Set


Acane lepas tengok testimoni tu, rasa teringin ke nak dapatkan Youth Starter Set?

Promosi sempena Ramadhan
Youth Starter Set
Harga asal RM 850


Harga Promosi RM 612

Youth Starter Set ni mampu bertahan sehingga 3-4 bulan penggunaan. Untung ke untung?

Jika nak harga terlajak jimat promosi ni, boleh terus beli online

 Promosi Shaklee Mei 2019 Youth Starter Set

Atau jika nak sembang-sembang dulu dengan kami,
boleh Whatsapp


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan: