Cinch Shake Shaklee Cara Makan Untuk Kurus Tahan Berapa Lama

Cinch Shake Shaklee Cara Makan Untuk Kurus Tahan Berapa Lama
Cinch Shake Shaklee Cara Makan Untuk Kurus Tahan Berapa Lama

Cinch Shake Shaklee Cara Makan Untuk Kurus Tahan Berapa Lama | Cinch Shake minuman berasaskan protein untuk menggantikan makanan ketika proses turun berat badan.

Cinch Shake Shaklee ada 3 perisa yang menyelerakan iaitu Chocolate, Cafe Latte dan Vanilla. Selain diminum begitu sahaja atau dicampurkan dengan susu rendah lemak, ada pelbagai cara minum Cinch Shake Shaklee iaitu dengan mencampurkannya dengan buah-buahan segar, yogurt dan sebagainya.

Cara Makan Cinch Shake Untuk Kurus

Campur 2 scoop serbuk Cinch Shake ke dalam 1 cawan susu tanpa lemak dan campur sebati.

Setiap hidangan Cinch Shake Mix Shaklee mengandungi 35% zat yang kita perlukan dalam sehari, Sepatutnya kalau tak makan nasi pun tak apa.

Cinch Shake Mix Shaklee adalah ber-indeks glisemik yang rendah, dan sesuai untuk pengidap diabetes. Cuma, pengidap diabetes perlu karbohidrat kompleks dalam pelan diet mereka.

Cara terbaik untuk minum Shake Mix Shaklee

Seperti yang ada arahan pada botol, Cinch Shake Mix Shaklee terbaik bila diambil bersama susu rendah lemak. Ini kerana gandingan Cinch Shake dan susu rendah lemak memberi profil nutrisi yang mencukupi dan penggunaan protein & leucine yang optimum.

Cinch Shake Shaklee Cara Makan Untuk Kurus Tahan Berapa Lama
Cinch Shake Shaklee Cara Makan Untuk Kurus Tahan Berapa Lama

Resepi untuk Shakes dan juga Smoothies

Cinch Shake Shaklee membekalkan lebih banyak asid amino (termasuk leucine) dan protin dalam setiap hidangan. Tambahan pula ianya mengandungi lebih banyak vitamin dan mineral berbanding ESP Shaklee

Cinch Shake Shaklee kaya dengan protein dan kalsium. Mengandungi serat yang tinggi, iaitu 6 gram setiap sajian. Makanan tanpa kolesterol.

Cinch Shake Mix Shaklee adalah bebas caffein, kecuali perasa Latte kerana ia menggunakan perasa kopi asli. Kandungan kafein kurang dari 1 mg untuk setiap hidangan.

Setiap hidangan 2 scoop Cinch Shake membekalkan 180 Kcal.

Cinch Shake Tahan Berapa Lama

Setong Cinch Shake ialah 720 gram membekalkan 15 hidangan dan tahan untuk penggunaan selama 15 hari.

Cinch Shake Shaklee Cara Makan Untuk Kurus Tahan Berapa Lama
Cinch Shake Shaklee Cara Makan Untuk Kurus Tahan Berapa Lama

Cinch Shake mengandungi formula istimewa iaitu leucine yang menjaga jisim otot. Otot yang sihat membantu dalam pembakaran kalori.

Leucine adalah asid amino penting, yang bertanggungjawab untuk pertumbuhan otot dan mengekalkan pertumbuhan. Oleh kerana tubuh badan kita tidak dapat menghasilkan leucine, ia mesti diperolehi dari sumber makanan. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa leusina bermanfaat dalam:

Menggalakkan pengeluaran otot.
Menyokong pertumbuhan otot tanpa lemak.
Menyokong pemulihan otot.
Mengurangkan keletihan otot selepas bersenam.

Leucine diperlukan oleh individu yang:
INGIN MENGAWAL BERAT BADAN
INGIN MENGEKALKAN JISIM OTOT
SEDANG DALAM REJIM KECERGASAN
INGIN MENGAMBIL MAKANAN YANG CEPAT DAN BERKHASIAT SELEPAS SENAMAN

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan