Produk Shaklee dan Cara Makan Untuk Set Shaklee Darah Tinggi

Produk Shaklee dan Cara Makan Untuk Set Shaklee Darah Tinggi
Produk Shaklee dan Cara Makan Untuk Set Shaklee Darah Tinggi
Produk Shaklee dan Cara Makan Untuk Set Shaklee Darah Tinggi | Penyakit darah tinggi merupakan salah satu penyakit yang banyak dihadapi oleh rakyat Malaysia.

Penyakit darah tinggi berlaku apabila tekanan di dalam saluran darah arteri sentiasa pada kadar yang tinggi daripada kadar biasa. Akibatnya, jantung pesakit terpaksa bekerja keras lebih daripada biasa dan jika keadaan ini berlarutan untuk jangka masa yang panjang, pesakit akan mengalami masalah-masalah kesihatan yang serius.

Penyakit darah tinggi terbahagi kepada dua iaitu:

1. darah tinggi primer - merujuk kepada darah tinggi yang tidak mempunyai punca-punca yang jelas dan darah tinggi primer dihidapi oleh hampir 95% pesakit-pesakit darah tinggi di seluruh dunia
2. darah tinggi sekunder - selalunya disebabkan oleh penyakit-penyakit lain yang menjejaskan organ seperti buah pinggang, saluran darah atau jantung

Produk Shaklee dan Cara Makan Untuk Set Shaklee Darah Tinggi
Produk Shaklee dan Cara Makan Untuk Set Shaklee Darah Tinggi


Produk Shaklee Untuk Darah Tinggi

Vivix - mengandungi resveratrol dan polifenol untuk membantu melindungi DNA, memperbaiki DNA dan memberi impak positif kepada pengawalan genetik. Melindungi dan menguangkan risiko penyakit berkaitan jantung. Membantu dalam proses penurunan berat badan. Meningkatkan kesihatan imun badan dan menggalakkan kesihatan keseluruhan.

OmegaGuard - mengandungi asid lemak Omega-3 telah diuji dan terbukti dalam mengurangkan tekanan darah tinggi. Kajian terbaru dari American Heart Association Journal telah menunjukkan Omega 3 merendahkan tekanan darah berbanding orang yang tidak mengambilnya. Bertindak melancarkan saluran darah dan membuang kolesterol di dalam darah.

Garlic Complex - mengandungi Allicin semulajadi yang membantu mengekalkan tekanan darah normal dan paras kolesterol. Menggalakkan kesihatan kardiovaskular. Menurunkan kolesterol LDL, trigliserida dan kelikatan darah.

CoQ-Trol Plus - mempunyai campuran proprietari semulajadi sebanyak 100 mg CoQ10 bersama resveratrol dalam softgel bioavailable. Untuk jantung yang sihat, kajian klinikal menunjukkan CoQ10 boleh mengurangkan tekanan darah dalam tempoh 4 - 12 minggu. CoQ10 berpotensi menurunkan tekanan darah sistolik sehingga 17 mm Hg dan tekanan darah diasolik sebanyak 10 mm Hg, tanpa kesan sampingan ketara.

Cara Makan Set Shaklee Darah Tinggi

1. Vivix - 1 sudu teh sehari
2. Omega Guard - 3 biji sehari
3. Garlic Complex - 2 biji sehari
4. CoQ-Trol Plus - 1 biji sehari

Jika anda berminat ingin mendapatkan produk Shaklee,
boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan