Garlic Complex Shaklee Cara Makan Untuk Ibu Hamil Mengandung

Garlic Complex Shaklee Cara Makan Untuk Ibu Hamil Mengandung
Garlic Complex Shaklee Cara Makan Untuk Ibu Hamil Mengandung
Garlic Complex Shaklee Cara Makan Untuk Ibu Hamil Mengandung | Bawang putih terkenal sebagai antibiotik semulajadi mengekalkan kesihatan sistem pertahanan tubuh.

Bawang putih sangat popular sebagai makanan kesihatan sejak berkurun lamanya. Lagi-lagi masyarat Cina, kalau masak tu bawang putih dia memang banyak, segar dan berasa.

Orang tua-tua kita dulu pun amalkan bawang putih ni katanya bagus untuk kesihatan contohnya untuk ibu yang berpantang selepas bersalin, ia dapat membantu mengeluarkan angin dalam badan, mengurangkan tekanan darah tinggi, juga untuk membanyakkan susu, dan banyak lagi khasiat.

Garlic Complex Shaklee Cara Makan Untuk Ibu Hamil Mengandung
Garlic Complex Shaklee Cara Makan Untuk Ibu Hamil Mengandung
Garlic Complex Shaklee adalah sejenis supplement yang diperbuat daripada bawang putih jenis premium yang ditanam secara organik di California, USA diwaktu musim panas dan bebas 100% daripada penggunaan racun perosak. Pembuatan supplement Garlic Complex dilakukan pada terkawal iaitu pada suhu bilik tanpa haba semata-mata untuk mengekalkan pengaktifan Allicin pada tahap 100%. (tidak semua garlic yang dijual dipasaran mempunyai Allicin aktif).

Allicin merupakan sebatian organosulfur yang terkandung dalam bawang putih yang mempunyai kelebihan sebagai antibakteria dan anti kulat, dan mempunyai sifat penyembuh. Kegunaan allicin pada bawang putih untuk kesihatan adalah :

· Mengurangkan pemendapan atesklerosis dan lemak
· Menormalkan keseimbangan lipoprotein Menurunkan tekanan darah
· Mempunyai anti-darah beku dan anti-ativiti radang
· Berfungsi sebagai anti-oksidan
· Bersifat antibiotik dan antibakteria semulajadi
· Bantu rawat jangkitan kulit seperti penyakit kaki makan air
· Bantu rawat asthma

Garlic Complex Shaklee Cara Makan Untuk Ibu Hamil Mengandung
Garlic Complex Shaklee Cara Makan Untuk Ibu Hamil Mengandung
Garlic Complex Shaklee Untuk Ibu Hamil Mengandung

Keputihan Semasa Mengandung
Garlic Shaklee juga mampu membantu mengurangkan masalah keputihan yang dialami oleh ibu mengandung.

Bawang putih adalah antibiotik semulajadi yang dapat membantu mengatasi jangkitan vagina.
Ciri-ciri "anti-kulat" pada bawang putih dapat menyingkirkan bakteria buruk ini.

Perbezaan Garlic Complex Shaklee
· Garlic yang dipilih adalah yang ditanam secara organik di California, USA. Tidak disembur dengan bahan perosak dan dipilih dari jenis yang berkualiti.
· Cara pembuatannya sugguh eksklusif. Secara klinikal, ia diproses tanpa haba untuk kekalkan satu bahan hebat dalam Garlic iaitu Allicin aktif.
· Garlic Shaklee ditambah dengan 2 ekstrak herba iaitu Rosemary dan Spearmint. Meminimumkan bau dan rasa kesan bawang putih.
· Setiap 2 tablet Garlic Shaklee bekalkan 1000mg ekstrak Garlic tulen yang menyamai 2 ulas bawang putih segar.

Cara Makan Garlic Complex Shaklee
60 tablet / 30 hidangan
Saranan penggunaan:
Untuk dewasa sahaja. Ambil 2 tablet sekali sehari selepas makan.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan