Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga

Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga
Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga
Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga - Skincare terbaru di dalam pasaran, YOUTH keluaran Shaklee hasil 100% organik dan bebas bahan kimia.

Keistimewaan Skincare Youth Shaklee
  • Youth membantu menghasilkan semula sel-sel kulit baru supaya kulit muka kita kelihatan lebih muda berbanding usia sebenar. Hasil kajian Youth membantu memudakan kulit kita 10 tahun dari usia kulit sebenar
  • Youth menjanjikan kulit yang lebih sihat dengan jaminan 100% (jaminan ini terpakai untuk orang yang konsisten menggunakan Youth Set sahaja).
  • Shaklee menggunakan teknologi canggih untuk menghasilkan rangkaian produk yang dapat melambatkan penuaan kulit meresap hingga ke dalam. Hasilnya kajian Youth menunjukkan 100% kedut berkurang, jerawat hilang, kulit licin mulus tegang.
  • Non-comedogenic (tidak menyumbatkan liang pori)
  • Diuji oleh pakar mata (Oftalmologi) membuktikan bahawa Youth selamat untuk mata, tidak merengsakan walaupun pada mata yang sensitif.
  • YOUTH dibangunkan dengan vitamin anti-penuaan dan diperkayakan dengan polifenol untuk memberikan manfaat rawatan kulit yang lebih baik dengan hanya 4 langkah mudah.
  • Youth Shaklee mempunyai 8 Paten setakat ini.
Bahan-bahan penghasilan Youth Skincare Shaklee ini 100% semulajadi tumbuhan, bebas gluten dan tidak diuji mahupun mempunyai unsur haiwan. Bahan utama Youth ada ekstrak anggur muskadine, stemsel apple, lotus japonicus, schisandra chinesis ekstrak, Vital Repair+® complex.

Selamat daripada lebih 1,500 bahan kimia berbahaya dan pastinya semuanya melalui ujian klinikal.

Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga
Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga
Perbezaan Skincare Youth Shaklee

🌿 YOUTH 100% tumbuhan
🌿 YOUTH bebas ujian ke atas haiwan dijalankan
🌿 YOUTH bebas daripada 2500 bahan kimia dan bahan penjagaan kulit yang berbahaya.
🌿 YOUTH terbukti mempercepatkan pembaharuan sel kulit 10x ganda lebih cepat berbanding biasa.
🌿 YOUTH digunakan oleh CEO Shaklee Corp sendiri sepanjang proses R&D dijalankan (Ujian terhadap diri sendiri dan isterinya).
🌿 YOUTH adalah hasil daripada R&D selama 8 tahun untuk menghasilkan satu rangkaian penjagaan muka yang sesuai untuk semua jenis kulit dan semua peringkat usia.
🌿 YOUTH sangat sesuai untuk SEMUA peringkat usia dan tidak mengira jantina lelaki, perempuan, muda, tua, dan semua jenis kulit.
🌿 YOUTH mesra wuduk (mudah ditanggalkan tanpa meninggalkan kesan minyak di wajah)
🌿 YOUTH bukan hanya mencantikkan wajah malah menjadikan anda kelihatan KEKAL MUDA JELITA.
🌿 YOUTH mempunyai packaging yang sangat menarik dan mudah untuk digunakan serta sangat mesra pengguna. Pengguna hanya perlu pulas dan pam serta putar dan picit saja untuk menggunakan YOUTH.

5 bahan utama digunakan shaklee untuk mendapat kesan yang mustajab adalah

1. Ekstrak Anggur Muscadine
Polifenol anggur muskadine dalam proses paten melindungi dan memperbaiki sel DNA dan kesannya menghalang kerosakan kolagen dan elastin kulit.

2. Lotus Japanicus
Youth Complex yang dalam proses paten, digabungkan dengan Lotus Japonicus mengaktifkan protein Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin.
Youth Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract yang memberikan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit anda secara berstruktur.

Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga
Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga

3. Ekstrak Schinsandra Chinesis
Secara tradisional, herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangkan kulit dan kegatalan.
Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan anti-oksida.

4. Vital Repair+®
Vital Repair+® Complex mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien anti-oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakan kulit dan menggalakkan tumbesar sel sihat.

5. Ekstrak Stemcell Apple
Kajian menunjukkan Apple StemCell Extract mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit untuk kelihatan lebih muda.
Ia mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.

Set Skincare YOUTH terdiri daripada 6 produk

Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga
Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga

LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, cleanser ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya.

PERFECTING SKIN TONER
Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran. Membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama campuran vitamin penting, polifenol dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang lebih berseri.

AGE DEFENSE MOISTURISER - SPF 50
Perlindungan untuk kulit lebih bukan sahaja daripada sinaran matahari. Tetapi ia adalah pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan nutrien botani melembapkan kulit dan menambahbaik penampilan kulit secara menyeluruh.

YOUTH ACTIVATING SERUM
Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit anda lebih muda dan mencapai keremajaan dan keserian terunggul.

ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM - LIGHT
Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Campuran botanikal khas membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin dan cerah.

RADIANCE C + E
Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.
Radiance C+E megurangkn tompok usia, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.
Kapsul ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% biodegradasi dan diforumulasikan tanpa bahan pengawet.

Harga produk Skincare Youth Shaklee

Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga
Skincare Youth Shaklee | Perbezaan, Keistimewaan dan Harga

Promosi sempena Ramadhan
Youth Starter Set
Harga asal RM 850


Harga Promosi RM 612

Youth Starter Set ni mampu bertahan sehingga 3-4 bulan penggunaan. Untung ke untung?

Jika nak harga terlajak jimat promosi ni, boleh terus beli online

 Promosi Shaklee Mei 2019 Youth Starter Set

Atau jika nak sembang-sembang dulu dengan kami,
boleh Whatsapp,

 Whatsapp Pengedar Shaklee

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

2 ulasan: