5 Tips Rahsia Petua Kulit Cantik

Tips Rahsia Petua Kulit Cantik
Tips Rahsia Petua Kulit Cantik
5 Tips Rahsia Petua Kulit Cantik | Rutin penjagaan kulit membantu kulit cantik berseri! Berikut 5 tips untuk menjaga kulit agar kelihatan segar sepanjang hari.

1. Tidur
Kita digalakkan tidur selama 8 jam sehari. Kurang tidur akan mengakibatkan lingkaran gelap bawah mata dan kulit kusam. Jika kita kurang tidur pada waktu malam, sebaiknya sapu krim mata pada keesokan pagi. YOUTH® Restoring Eye Treatment diformulasikan untuk memberikan manfaat anti-penuaan dan mengurangkan lingkaran gelap bawah mata yang kelihatan.

2. Diet seimbang
Kesibukan gaya hidup kini menyukarkan kita untuk mengambil makanan yang seimbang. Sebanyak mana pun kita mengambil buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari, agak sukar untuk memenuhi keperluan nutrisi yang kita perlukan melalui makanan tersebut. Pengambilan multivitamin serbuk MealShakes atau tablet Vitalea untuk meningkatkan sumber mineral dan zat galian.

3. Hidrasi
Air adalah penggalak terbaik untuk kulit. Pastikan kita minum air untuk mengelakkan kulit daripada kering. Kita digalakkan menukar ke pelembap ultra-hidrasi untuk memenuhi keperluan kelembapan kulit wajah.

Kita digalakkan memakai topeng muka jenis hidrasi sebelum memakai mekap untuk mengekalkan kelembapan kulit. Jangan lupa memakai krim malam untuk hasil di pagi hari yang lebih segar.

BACA JUGA Krim Malam Youth Skincare Shaklee
SERTA Krim Mata Berkesan Untuk Seawal Umur 20-an

4. Krim BB
Krim BB disapu selepas memakai pelembap untuk menyerlah tona wajah dan menutup sebarang celaan di wajah. Krim BB akan mengekalkan kesegaran wajah sepanjang hari.

5. Senyum
Selain penjagaan wajah dan badan, kegembiraan juga penting. Apapun yang berlaku, pastikan untuk kekal tersenyum kerana itulah cara terbaik untuk menonjolkan kecantikan diri kita.

Semoga kita semua mendapat manfaat hasil perkongsian kami mengenai 5 Tips Rahsia Petua Kulit Cantik ini.
Diharapkan para pembaca dapat share 5 Tips Rahsia Petua Kulit Cantik ini untuk lebih ramai orang tahu dan mendapatkan kebaikan.

Nak produk Shaklee?


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

3 ulasan: