Skincare Youth Shaklee | Fungsi Kebaikan Perbezaan Testimoni


Youth Skincare Shaklee ialah produk terbaru Shaklee yang menggantikan skincare Nutriwhite dan Enfuselle Shaklee yang mana Youth Skincare Shaklee ni sangat sesuai untuk sama ada lelaki mahupun perempuan supaya Nampak Lebih Muda Lebih Lama (Look Younger Longer).

Produk Skincare Youth Shaklee dicipta khas untuk Shaklee dan terbukti berkesan untuk memperbaiki tekstur kulit, mencerahkan kulit, menegangkan kulit dan mengurankan kedutan pada kulit. Diformulasikan dengan bahan aktif yang hanya milik Shaklee, Youth Shaklee akan memberikan kesan yang sangat baik dalam 4 langkah.



Perbezaan Skincare Youth Shaklee

Shaklee Buat Kajian Klinikal!
Shaklee membuktikan dengan kajian saintifik mereka yang memang CONFIRM pakai YOUTH Shaklee ni akan jadi jauh lebih muda. Kajian saintifik ini dibuat dan dibangunkan oleh pakar-pakar kulit antarabangsa (World Class Skin Experts). Skin Age Index diukur dan terbukti memang pengguna YOUTH Shaklee transform menjadi awet muda.

Skin Age Index dibangunkan oleh pakar kulit bertaraf dunia pada tahun 2013. Penyelidik (bukan di bawah Shaklee ye) telah mengkaji kulit lebih 100 wanita di antara umur 20 hingga 60 tahun dan telah menentukan 10 parameter yang berubah apabila kita meningkat usia. Daripada kajian mengenai Skin Age Index ini, mereka berjaya menghasilkan satu cara terbaru yang lebih jitu dalam menentukan umur serta penampilan kulit anda berdasarkan sama ada 10 parameter ini hadir atau tidak.

Antara parameter yang dikaji adalah:
Kedutan kulit
Saiz pori
Tona kulit
Keanjalan
Tekstur kulit
Hiperpigmentasi
Seri kulit
Kekenduran

Bagaimana Ujian Klinikal YOUTH Dilaksanakan?
YOUTH Shaklee telah diuji oleh "independent 3rd party clinical testing laboratory" melibatkan 60 wanita dari pelbagai peringkat umur dan jenis kulit. Skin Age Index mereka telah diukur sebelum YOUTH mula digunakan. Mereka menggunakan "Advanced Anti-aging regimen" 2 kali sehari seperti yang diarahkan.

Kesemua pengguna awal YOUTH Shaklee transform kulit mereka menjadi lebih muda dan 2/3 daripada kepada 10 tahun lebih muda dengan Rangkaian Produk Kecantikan Terbaik ini!

100% pengguna YOUTH Shaklee memang tampak jauh lebih muda dengan hanya 7 hari penggunaan, dan jika penggunaan diteruskan lebih lama, 2/3 daripada pengguna ni memang bertukar umur kulitnya kepada 10 tahun lebih muda.

 Sebelum guna Youth

Garis melintang adalah
garisan umur; iaitu dari bawah 40 tahun, 50 tahun dan 60 tahun. Bintik-bintik tu adalah bilangan sample pengguna dengan umur masing-masing. ada yang 40 an, ada yang 40 an dan ada yang 60 an.

Selepas guna Youth

Boleh nampak tak bintik-bintik tu turun ke bawah. Haaa itulah maksudnya Age Skin Index mereka turun. Ternyata memang umur mereka shifted ke umur yang jauh lebih muda.

Shaklee Bebas Bahan Kimia Berbahaya!
Semua produk Shaklee direka dan dihasilkan tanpa bahan kimia yang merbahaya dan tiada bahan-bahan yang meragukan yang mana kebanyakan produk kecantikan lain memang ada mengandungi bahan-bahan berbahaya ini.

Shaklee telah menguji lebih daripada 350 bahan pencemar, racun perosak, dan bendasing pada setiap bahan botanikal baru, sebanyak 3 kali ganda berbanding dengan yang diperlukan. Malah, Shaklee telah menjalankan lebih daripada 100,000 ujian kualiti setiap tahun untuk memastikan yang produk Shaklee ni selamat.

Shaklee juga sentiasa mengutamakan Bumi – Shaklee adalah syarikat yang pertama dalam dunia yang telah berjaya seimbangkan pelepasan karbon supaya tiada jejak karbon yang tertinggal pada planet kita dalam masa menghasilkan produk-produk Shaklee yang berkualiti tinggi.

Shaklee tak gunakan bahan-bahan berbahaya dalam Skincare ini. Berikut adalah antara 1,500 Bahan Yang Terlalu Panjang Untuk Disenaraikan. Inilah Sebahagian Daripadanya:

Lauryl sulfates/Laureth sulfates
Synthetic fragrance
Parabens
Formaldehyde donating preservatives
Other preservatives
Mineral Oil/Paraffin/Petrolatum
Microbeads (microplastics)
EDTA
Ethanolamines (MEA/DEA/TEA)
Chemical Sunscreens
Benzophenone
Phthalates
Cyclosilicone
Quaternary ammonium compounds
Quaternium-15
Hydroquinone
Synthetic colours
Animal Derived Ingredients
Lanolin
PEGs
Propylene glycol
Heavy Metals
Mercury
Silver & Salts
Barium salts
Solvents
Toluene
Chlorofluorocarbon propellants
Perfluorinated compounds
Coal Tar
Talc
Wheat (Gluten)

Pengguna starset set Youth Skincare Shaklee ramai yang berpuashati dengan hasil yang mereka dapat. Contohnya macam kakak-kakak kat bawah ni.











Acane lepas tengok testimoni tu, rasa teringin ke nak dapatkan Youth Starter Set?

Promosi sempena Ramadhan
Youth Starter Set
Harga asal RM 850


Harga Promosi RM 612

Youth Starter Set ni mampu bertahan sehingga 3-4 bulan penggunaan. Untung ke untung?

Jika nak harga terlajak jimat promosi ni, boleh terus beli online

 Promosi Shaklee Mei 2019 Youth Starter Set

Atau jika nak sembang-sembang dulu dengan kami,
boleh Whatsapp,


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan