Sustained Release Vita-C Plus Promosi Shaklee Oktober 2018

promosi vitamin c shaklee
Vitamin C Shaklee
Produk yang dihasilkan sejak tahun 1980 dan menjadi kegilaan ramai pengguna, Sustained Release Vita-C Plus Shaklee ada promosi disepanjang bulan Oktober kalini.

Individu yang tidak gemar makan buah-buahan atau sayur-sayuran, selain tidak mengambil suplemen vitamin C, boleh terdedah kepada skurvi yang menyebabkan badan berasa lemah, mengalami kerosakan gigi, tulang rapuh, penghasilan kolagen terjejas, kekurangan darah, pendarahan pada gusi dan sekitar liang roma selain bulu roma berkerinting.

Tubuh manusia tidak mempunyai kemampuan untuk menghasilkan vitamin C dan vitamin C perlu dimasukkan di dalam diet melalui pengambilan makanan. Dengan mengambil buah-buahan, sayur-sayuran atau makanan yang ditambah vitamin C setiap hari.

Golongan berisiko mendapat penyakit skurvi

1. Bayi yang hanya diberikan susu lembu dalam tempoh satu tahun usianya.
2. Individu yang gemar mengambil alkohol.
3. Mereka yang suka mengamalkan diet ikutan.
4. Golongan yang berusia yang gemar makan roti dan teh saja.
5. Pesara yang tinggal sendirian.
6. Mereka yang gemarkan makanan ringan.
7. Golongan susah dari segi kewangan dan mengelak membeli buah atau sayuran.
8. Pelarian yg ­hanya mendapat bekalan makanan terhad.
9. Perokok.
10. Wanita mengandung atau sedang menyusukan bayi. Mereka memerlukan lebih banyak vitamin C.
11. Pesakit aneroksia.
12. Pesakit diabetes jenis satu.
13. Pesakit buah pinggang yang menjalani dialisis.
14. Mereka yang pernah menjalankan pembedahan pintasan gastrik untuk mengurangkan berat badan.
15. Mereka yang memiliki kandungan zat besi terlalu tinggi dalam badan.

artis makan shaklee
Artis makan Shaklee
Vitamin C boleh membantu meningkatkan sistem pertahanan badan seseorang. Manusia mendapat 90% jumlah vitamin C daripada sayur-sayuran dan buah-buahan tetapi kandungan vitamin C dalam makanan berkenaan boleh berkurangan sehingga 40% apabila ia dimasak.

Berbeza dengan vitamin C keluaran Shaklee. Ia mempunyai teknologi Sustained Release (pelepasan berperingkat) yang tertulis di botol Vitamin C Shaklee.

Apa itu Sustained Release?

Tak banyak Vitamin C yang menggunakan teknologi ini. Dan jika teknologi ini tiada, maka Vitamin C yang kita makan mungkin membazir dan kurang berkesan.

Kerana dengan adanya teknologi ni, vitamin C akan dilepaskan secara berperingkat kepada tubuh badan. Iaitu, 100mg setiap sejam.

Inilah yang membuatkan Vitamin C Shaklee sangat berkesan, kerana tubuh badan benar-benar menyerap kebaikan Vitamin C. Tubuh kita menyerap 100mg je setiap sejam. Kalau ada lebih, tubuh badan tetap menyerap 100mg dan selebihnya akan di singkirkan menjadi air kencing.

Berbanding dengan Vitamin C jenama lain yang tiada teknologi Sustained Release. Contohnya Vitamin C yang Popular di pasaran biasanya 1000mg kan...

Maka,

bila kita telan je Vitamin C tu, 1000mg terus dilepaskan ke dalam badan. Walhal tubuh badan hanya mampu menyerap 100mg sahaja setiap jam. Jadi vitamin c yang tidak digunakan akan disingkirkan menjadi bahan kumuh atau juga disebut, air kencing. (Aduhai.. air kencing pula yang kaya Vitamin C....)

Berita baik! Ada promosi Sustained Release Vita-C pada bulan ni.

Boleh dapat diskaun 5% dengan belian 3 botol sesuai untuk
Anak 1 botol
Suami 1 botol
Awak 1 botol

Cepat hubungi kami


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan