Promosi Januari 2018 Omega Guard Shaklee


Tahun baru ialah masa terbaik untuk memulakan kehidupan sihat. Untuk mencapainya memerlukan pemakanan yang seimbang, nutrien yang betul dan mengubah gaya hidup.

Promosi bulan Januari 2018 untuk entri kali ni yang saya nak highlight adalah Omega Guard. Jadi bermula 1hb - 31hb Januari 2018 adalah peluang terbaik untuk kita rembat promosi beli 3 botol Omega Guard dan dapat diskaun 5%

Kajian menunjukkan bahawa sehingga 99% daripada kita adalah kritikal mempunyai masalah kekurangan asid lemak Omega-3 dalam badan. Kebanyakan pakar perubatan dan ahli sains juga percaya bahawa ini adalah disebabkan oleh diet yang kurang ideal dalam pemakanan seharian.

Aktivi memasak yang menggunakan suhu terlalu tinggi seperti menggoreng atau memanggang boleh menghilangkan manfaat makanan sumber omega-3.

Sebahagian besar otak kita adalah terdiri dari asid lemak omega-3. Hal ini bererti omega-3 adalah sangat penting untuk fungsi kognitif, memori, dan fungsi tubuh. Jika seorang wanita tidak memperoleh asid lemak omega 3 yang cukup semasa hamilan, bayi dalam kandungan akan lahir dengan masalah penglihatan dan saraf.


Gejala kekurangan omega-3 pada orang dewasa meliputi :
  • keletihan
  • masalah memori
  • kulit kering
  • masalah jantung
  • Masalah hati
  • Stress, tekanan
  • masalah tekanan darah

Pada tahun 2000, Food and Drug Administration AS mengumumkan bahawa suplemen makanan yang mengandung asid lemak omega-3 mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Suplemen minyak ikan merupakan cara yang selamat untuk mendapatkan omega-3 secara luaran.

Antara tips memilih suplemen omega-3 adalah

1. Produk omega-3 itu tidak mengandungi kandungan logam berat seperti merkuri, plumbum dan kadmium.
2. Dos harian haruslah berdasarkan pada jumlah EPA dan DHA dalam sebuah produk suplemen, bukan jumlah total minyak ikan.
3. Sumber ikan adalah daripada ikan-ikan kecil. Ini kerana ikan yang lebih besar dan lebih tua seperti king mackerel, tilefish, ikan todak, marlin dan beberapa tuna yang berukuran lebih besar biasanya lebih banyak mengandung kadar merkuri dan bahan kimia beracun lain
4. Kurang atau tidak berbau hanyir ikan

Bagi yang memerlukan suplemen tambahan, omega-3 tersedia dalam bentuk kapsul minyak ikan. Contoh terbaik semestinya Omega Guard keluaran Shaklee.

1.Proses Penyulingan Molekul Berperingkat

Minyak Ikan Shaklee melalui proses penyulingan berperingkat untuk memastikan ianya selamat daripada logam berbahaya seperti plumbum,merkuri,arsenik,PCBs (polychlorinated biphenyls) dan lain-lain.




TAHUKAH ANDA

Kebanyakkan minyak ikan dipasaran mengandungi PCBs yang berbahaya dan boleh meyebabkan kanser.

Selain daripada memastikan ianya 100% selamat, proses ini juga:-

Memekatkan (concentrate) & menulenkan (purity) lemak Omega -3
Mengurangkan oxidation dan pembentukan lemak trans (trans fat)
Mengurangkan bau dan rasa hanyir

2.Minyak Ikan Kecil di Lautan Dalam

Minyak ikan Shaklee diambil daripada ikan-ikan kecil di lautan dalam yang sejuk kerana ikan-ikan dikawasan tersebut tidak terdedah kepada pecemaran & toksik seperti merkuri.


Kajian juga menunjukkan bahawa ika dilautan sejuk mempunyai kandungan Omega-3 yag lebih tinggi

3.Kandungan Omega -3 Yang Lengkap

Omega Guard Shaklee lengkap dengan kesemua 7 jenis asid lemak Omega-3 yang diperlukan oleh badan termasuklan DHA & EPA

Kajian menunjukkan bahawa EPA dan DHA membantu :-

1. Mengurangkan risiko penyakit jantung
2. Mengawal kandungan kolesterol di dalam badan
3. Memastikan tekanan darah normal
4. Memelihara mata,otak & sendi

Untuk wanita yang mengandung & ibu yang menyusu, DHA & EPA sangat penting untuk pembentukan otak bayi serta pembinaan imun sistem mereka.


Disebabkan badan tidak boleh menghasilkan asid lemak Omega -3 dengan sendirinya ,maka adalah sangat penting untuk kita mengamalkan supplemen Omega.

4.Kandungan DHA & EPA Yang Lebih Tinggi

Mengikut kajian yang telah dibuat,Omega Guard Shaklee mempunyai kandungan DHA & EPA yang lebih tinggi daripada jenama lain.

Boleh dilihat perbezaannya dari gambarajah dibawah ini:-



5.100% Semulajadi

Minyak ikan Shaklee adalah 100% semulajadi,tiada perasa & pewarna tiruan serta tiada bahan pengawet.Dan yang paling penting Omega Guard Shaklee adalah Halal



Whatsapp saya sekarang untuk dapatkan Omega Guard sebelum promosi tamat

Omega Guard ni harga biasa RM 150

Tu harga biasa

BERBEZA BULAN NI

Boleh dapat dengan harga diskaun 5% dengan belian 3 botol


Sesuai untuk

Awak 1 botol
Suami 1 botol
Anak 1 botol

Boleh beli online secara kad debit/kredit dengan Shaklee
 Promosi Januari 2018 Omega Guard

atau jika ada persoalan dan pertanyaan, klik gambar di bawah. Segera saya akan reply


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan