Pemain Bola Sepak Kedah Mendominasi Anugerah Bolasepak Kebangsaan 2017


Tahun 2017 menjadi detik gemilang buat team bola sepak Kedah apabila merembat 9 anugerah termasuk anugerah utama, Pemain Paling Bernilai oleh Baddrol Bakhtiar.

Beliau juga memenangi Pemain Tengah Terbaik dan Penjaring Terbanyak Tempatan Liga Super. Pasukan Kedah juga mendominasi dua lagi anugerah, Ifwat Akmal Chek Kassim Penjaga Gol Terbaik dan Liridon Krasniqi Pemain Import Terbaik.

Serta tiga anugerah sampingan iaitu Penyokong Terbaik, Pasukan Terbaik selain Liridon sebagai Pemain Paling Popular.



Pemain bola sepak perlu ada kekuatan stamina dan tenaga yang tinggi supaya tak mudah pancit ketika bertanding selama 90 minit berlari. Mau rebah kalau tak cukup stamina dan tenaga.

Shaklee dan atlet sangat sinonim; Shaklee merupakan pilihan atlet Sukan Olimpik. Olimpik Rio 2016 membuktikan ramai atlet Summer dan Winter yang menggunakan Shaklee memenangi Gold Medal.

Kenapa Shaklee?

Dihasilkan dari sumber semulajadi, bebas dadah dan bahan terlarang, disokong oleh kajian klinikal yang berupaya untuk memberikan kekuatan kepada otot dan memulihkan kecederaan otot. Kesihatan otot, ligamen, sendi dan rawan adalah penting kepada para atlet.

Suplemen Shaklee yang dicadangkan adalah

1. Vivix
Resveratrol dan campuran polyphenols 10x ganda membantu untuk mengaktikan mitokondria sel badan. Mitkondria adalah sumber tenaga sel agar sel boleh berfungsi dengan baik pada tahap optomimum.

2. Performance Drink
Minuman istonik yang kaya dengan elektrolit penting untuk menjaga kestabilan bendalir dalam badan agar tak mudah terhidrasi, menjaga sistem saraf dan otot yang sensitif dengan elektrolit yang seimbang. Tanpa karbonat.

3. Ostematrix
Sumber kalsium, magnesium dan vitamin D yang menyokong kekuatan sendi dan tulang. Magnesium dan vitamin D membantu penyerapan kalsium. Kajian menunjukkan bahawa supplemen magnesium meningkatkan prestasi dan ketahanan

4. Vitalea
Multivitamin paling komprehensif dan seimbang. Membekalkan 28 vitamin dan mineral penting yang para atlet perlukan.

Nutrisi Shaklee memberikan apa yang tubuh perlukan. Dapatkan nutrisi terbaik untuk tubuh sebelum, semasa dan selepas latihan. Serlahkan yang terbaik untuk prestasi masa depan anda.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

kredit gambar :
http://qidran.blogspot.my/2017/10/kedah-fc-vs-felda-utd.html
http://kedah-football.blogspot.my/2010/02/fa-cup-2nd-round-kedah-vs-kelantan.html

0 comments:

Catat Ulasan