Sakit Tumit Kaki, Kejang Kaki dan Lenguh-lenguh Badan Berkurangan

Sakit Tumit Kaki, Kejang Kaki dan Lenguh-lenguh Badan Berkurangan
Sakit Tumit Kaki, Kejang Kaki dan Lenguh-lenguh Badan Berkurangan
Saya makan Ostematrix untuk masalah sakit tumit kaki dan lenguh-lenguh badan. Buat pengetahuan semua, sebelum aktif buat bisnes Shaklee, saya memang aktif mengambil tempahan kek dan kuih muih dari rumah.

Aktiviti membuat kuih muih ni memerlukan saya banyak berdiri dan berjaga malam serta menggunakan kudrat yang lebih. Adakala masa banyak mendapat tempahan saya akan mula risau sangat sebab ianya memerlukan saya berdiri lebih lama dan menggunakan kudrat yang lebih! Tidur pun tak cukup...mula la stress sampai boleh menangis.

Sakit tumit dan lengguh-lengguh badan ambil masa berhari untuk hilang. Keadaan ini membuatkan saya menjadi stress dan lemah seluruh badan. Suami pun stress sekali sebab saya jadi badmood bila tak sihat...hehee. Akhirnya banyak tempahan terpaksa saya tolak sebab keadaan badan yang tak sihat dan juga kerana saya tiada pembantu, semua saya buat sendiri.

Dipendekkan cerita saya mencuba Ostematrix. Selepas saya lihat banyak sekali testimoni yang dah dikongsikan oleh pengguna shaklee.

Sakit Tumit Kaki, Kejang Kaki dan Lenguh-lenguh Badan Berkurangan
Sakit Tumit Kaki, Kejang Kaki dan Lenguh-lenguh Badan Berkurangan
Saya cuba dan alhamdulillah saya amat terkejut dengan kesan yang saya boleh rasakan dengan cepat sekali. Makan sebelum tidur dan esok pagi dah boleh rasa kesannya. Malah bantu untuk melawaskan juga..best sangat tau.

Saya sangat gembira sebab saya dapat tidur yang lena tanpa ada kena kejang kaki lagi tengah malam.
Lengguh-lengguh badan pun hilang dan rasa lebih ringan. Sakit-sakit pinggang pun dah takde. Suka la suami saya sebab dia dah tak perlu bangun tengah malam untuk urut badan dan kaki saya yang selalu kekejangan ni.

Saya juga mengambil Garlic Complex Shaklee untuk kesan yang lebih wow atau lebih baik. Saya diberitahu Garlic Complex sangat baik untuk membantu membuang angin dalam badan serta dapat bantu mengawal kolestrol selain berfungsi sebagai antibiotik semulajadi.

Ternyata pilihan saya untuk mencuba Ostematrix dan Garlic Complex tidak sia-sia.Saya dapat rasakan keberkesanannya dan menjadi pilihan saya juga sebab ianya dijamin SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI.

Saya hanya berikhtiar dengan suplemen Shaklee,penyembuhan adalah hanya dengan izin Allah jua.

Saya tahu kat luar sana ramai yang ada masalah seperti saya, terutamanya kaum wanita. Jadi jangan tunggu lagi, jom cubalah amalkan Ostematrix dan Garlic Complex Shaklee ni ya. Tak rugi mencuba...percayalah!

Nak dapatkan produk Shaklee?


* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan